تلویزیون ال‌ جی اولد EX
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون ال‌ جی اولد EX نسل جدید تلویزیون های اولد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی اخیراً از ارائه چندین نوآوری و مفاهیم چشمگیر برای ارتقاء ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی اخیراً از ارائه چندین نوآوری و مفاهیم چشمگیر برای ارتقاء نمایشگر های تلویزیون خود خبر داده است. همچنین طرح‌ های صفحه نمایش شفاف خود را به نمایش گذاشت قبل از آن که  توسط سایر سازندگان تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر بوده که در ادامه همین روند تلویزیون ال‌ جی اولد EX نیز معرفی شده است.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

این شرکت اکنون فناوری «OLED EX» خود را برای تلویزیون‌ های OLED معرفی کرده است و می‌گوید این فناوری جدید تا 30 درصد روشنایی بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای OLED فعلی ارائه می‌دهد. تلویزیون های OLED EX از دوتریوم و فناوری EX مبنی بر الگوریتم شخصی سازی شده برای دستیابی به روشنایی بهتر نمایشگر استفاده می کند.

تلویزیون ال‌ جی اولد EX

ال‌جی دیسپلی در توضیح مفهوم پشت OLED EX می‌گوید EX نشان‌ دهنده تکامل و تجربه بوده و در راستای ارائه تجربیات جدید به مشتریان از طریق فناوری OLED به عنوان یکی از اهداف شرکت، همیشه در حال تکامل است.

تلویزیون ها و صفحه نمایشگر های اولد EX نرخ پاسخگویی سریعتر و عملکرد کلی نمایشگر عالی دارد این امکان کنترل بیشترین قسمت نمایشگر تلویزیون را با استفاده از فرآیند های یادگیری ماشینی در دست گرفت. این فناوری ویژگی های نمایشگر در واقع جزئیات و رنگ‌ های محتوای ویدیویی در حال پخش را نسبت به نسخه های قبلی ارتقا می دهد.

ال جی الکترونیکس گفته است با کاهش ضخامت به اندازه 30 درصد، صفحه نمایش OLED EX حاشیه های باریک تری خواهد داشت و تجربه تماشای را در کنار طراحی ممتاز ارائه می شود.

ال جی تصمیم دارد از سه ماهه دوم سال 2022 به جای تمام نمایشگر های تلویزیون OLED تولید شده در کارخانه خود واقع در Paju، کره جنوبی و گوانگژو و چین از OLED EX استفاده کند. آن طور که مشخص است این مدل نمایشگر در ces 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟