سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022 معرفی خواهند شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022 قرار است رونمایی شود. مجموعه مانیتور های 2022 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022 قرار است رونمایی شود. مجموعه مانیتور های 2022 سامسونگ با هدف استفاده برای کار، بازی یا تماشای محتوا در خانه طراحی و تولید شده است. به طوری که جدیدترین مانیتور های سامسونگ از قابلیت هایی برای gaming و همچنین عناصر هوشمند و حرفه ای برخوردار شده به طوری که مانیتور های همه کاره هوشند صفحه نمایش ارگونومی راحت با وضوح بالا دارند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

مانیتور Odyssey Neo G8

سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022

مانیتور Odyssey Neo G8 با سایز 32 اینچ اولین مانیتور جهان بوده که دارای صفحه نمایش خمیده 1000R با کیفیت 4K ، نرخ بروز رسانی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) است. این مانیتور به طور خاصی برای بازی طراحی شده و عملکرد اختصاصی را ارائه می دهد. همچنین از صفحه نمایش LED کوانتوم مینی، کوانتوم HDR 2000 با حداکثر روشنایی 2000 نیت و نسبت کنتراست ایستا میلیون به یک برخوردار است.

این مانیتور جدید از لحاظ ظاهری شبهت های زیادی به مانیتور Odyssey Neo G9 دارد. نور اصلی که در پشت مانیتور قرار دارد به طور خودکار رنگ های بر روی صفحه نمایش را تشخیص می دهد و همان نور را منتشر می کند تا هنگام استاده از مانیتور و بازی کردن با آن، در زنگی واقعی غرق در بازی شوید.

مانیتور هوشمند  M8

سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022

مانیتور هوشمند M8 یک مانیتور 32 اینچی بوده کهبه گونه ای طراحی شده تا صفحه نمایشگر آن تخت باشد و در رنگ سفید گرم عرضه شود. این مانیتور هوشمند یک پنل UHD 99% با طیف رنگی sRGB را ارائه می دهد در حالی که از 1.07 میلیارد رنگ با روشنایی 400 نیت پشتیبانی می‌ کند.

همچنین دارای یک دوربین SlimFit مغناطیسی متحرک است که امکان تماس های تصویری را فراهم می کند در همین راستا از محبوب ترین برنامه تماس تصویری از جمله Google Duo پشتیبانی خواهد کرد. به وسیله درگاه USB Type-C که اتصالات شارژ 65 واتی را امکان پذیر کرده به همین دلیل مانیتور هوشمند M8 می تواند یک ایستگاه کاری باشد.

مانیتور S8 با وضوح بالا

سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022

مانیتور S8 با وضوح بالا سامسونگ که در مدل‌ های 27 و 32 اینچی موجود است، کیفیت UHD را برای تصاویر و محتوا ها در نظر دارد که تا 98 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می‌ دهد. هر دو مدل دارای شارژر USB Type-C 90W و پورت های LAN هستند که می توانند لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه را شارژ کنند. به کمک استاندارد ها این مانیتور دارای پایه قابل تنظیم، قابلیت کنترل شیب و چرخش هستند.

مشخصات کامل سه مانیتور جدید سامسونگ در CES 2022 مشخص خواهد شد و  می توان  درباره آن بیشتر اطلاعات کسب نمود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟