اخبار لوازم خانگی

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دنیای فناوری در سال ۲۰۲۱ میلادی مانند همیشه تحولات و تغییرات بزرگی را به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دنیای فناوری در سال ۲۰۲۱ میلادی مانند همیشه تحولات و تغییرات بزرگی را به خود دید. روزهای ابتدایی سال جدید زمان مناسبی برای مرور اتفاقات رخ داده در یک سال گذشته است. سالی که در آن محصولات و قابلیت‌های تازه‌ای پا به دنیای فناوری گذاشتند. در این مطلب مرور کوتاهی‌ داشته‌ایم بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی و روانه بازارهای جهانی کرده است.

گوشی‌های هوشمند

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

  • گلکسی‌های S21

سامسونگ در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۱ از گوشی‌های جدیدی سری S خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها در سه سری S21 و S21+ و S21 Ultra عرضه شدند. هر سه مدل سری گلکسی S21 دارای یک طراحی کاملا جدید با برش‌های زیبا در بخش دوربین است که به نرمی با بدنه فلزی دستگاه یکی شده و زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد. در حالی که مدل S21 با نمایشگر جمع‌وجور 6.2 اینچی طراحی شده، مدل S21+ دارای نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی با باتری بزرگتر است که برای گیمرها و کسانی که غالبا روی گوشی ویدیو تماشا می‌کنند مناسب خواهد بود.

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

گلکسی S21 Ultra دارای بزرگترین نمایشگر سری گلکسی S21 با اندازه 6.8 اینچ Dynamic AMOLED 2X است.

  • گلکسی A52 و A72

سامسونگ مدت کوتاهی پس از معرفی سری S21 از جدیدترین گوشی‌های سری A خود رونمایی کرد. گلکسی‌های A52 و A72 به دوربین چهارگانه‌‌ای با رزولوشن 64 مگاپیکسلی مجهز هستند. این گوشی‌ها همچنین از قابلیت‌هایی مثل مقاومت در برابر آب و گردوخاک (IP67) و عمر باتری بالا (گلکسی A52 با حجم 4500 میلی‌آمپر ساعت و گلکسی A72 با حجم 5000 میلی‌آمپر ساعت) بهره می‌برند.

  • نسل جدید تاشوها

سامسونگ در تابستان سال ۲۰۲۱ از تازه‌ترین گوشی‌‌های تاشوی خود به نام گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G رونمایی کرد.

گلکسی Z Fold 3 محصولی با امکان مولتی‌تسکینگ قدرتمند برای کاربرانی است که خواهان بهترین محصول برای رسیدن به بهره‌وری و تصاویر فراگیر هستند. این محصول با عملکردی عالی، صفحه نمایش Infinity Flex 7.6 inch، اولین گوشی تاشو است که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. گلکسی Z Flip 3 با طراحی زیبا و کوچکی که در جیب جا می‌شود، محصولی ایده‌آل برای کسانی است که خواهان گوشی قدرتمند و متناسب با مد روز هستند. این گوشی اکنون دوربینی پیشرفته و صفحه‌نمایشی بزرگتر روی قاب جلویی دارد که امکان استفاده سریع از آن در حال حرکت را فراهم می‌کند.

تلویزیون‌ها

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

اواخر زمستان سال ۲۰۲۱ میلادی و در جریان نمایشگاه CES 2021 جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ معرفی شد. تلویزیون‌های MICRO LED، Neo QLED، لایف‌استایل، به همراه ساندبارهای جدید از جمله محصولاتی بود که معرفی شدند.

تلویزیون‌های MICRO LED، با فراهم کردن روشنایی عالی، رنگ مشکی بسیار تیره و کیفیت تصویر چشمگیر، می‌تواند تجربه بصری بسیار منحصربه‌فردی را در اختیار تماشاگران قرار دهد. استفاده از LEDهای ارگانیک مانع از پیکسل‌سوختگی شده و حفظ کیفیت صفحه نمایش در سال‌های طولانی را تضمین می‌کند.

تلویزیون Neo QLED نسل جدید QLEDها است که با قابلیت‌هایی همچون پردازنده اختصاصی Neo Quantum، طراحی Infinity One، فناوری Object Tracking Sound (OTS) Pro و… توانسته تلویزیون‌های QLED را یک پله ارتقا دهد.

سری تلویزیون‌ های لایف استایل سامسونگ، محصولاتی متناسب با هر سلیقه و نیاز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سری The Frame تلویزیون را به یک اثر هنری تبدیل کرده که امکان استفاده از آن به عنوان دکور منزل هم وجود دارد.

سری The Terrace اولین محصولی است که بهترین کیفیت تصویر و عملکرد صوتی را در کنار انواع قابلیت‌های مدرن در یک تلویزیون فضای باز جمع می‌کند.

سامسونگ همچنین در این سال از ساندبارهای Q Series خود رونمایی کرد. این ساندبارها مجهز به فناوری انحصاری Symphony هستند که صدای دریافتی از تلویزیون سامسونگ را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که صدایی کاملا سه بعدی به شما برسد. این ساندبار همچنین محیط را اندازه‌گیری می‌کند تا صدا دقیقا به همان جایی برسد که لازم است.

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ برای پانزدهمین سال متوالی به عنوان برترین تولیدکننده تلویزیون در جهان معرفی شد.

مانیتورها

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

همه‌گیری کرونا و پیامد‌های آن مثل دورکاری همچنان در سال ۲۰۲۱ به عنوان نگرانی و چالش جهانی مطرح بود. در این سال سامسونگ به منظور رفع نیازهای جدید کاربران از چهار سری مانیتورهای خانگی و اداری رونمایی کرد.

  • مانیتورهایی با وضوح بالا

سامسونگ در اولین روزهای بهار امسال از سری‌ مانیتورهای با وضوح بالای خود رونمایی کرد. این مانیتورها تازه‌ترین راهکار‌ سامسونگ برای پاسخگویی به نیازهای کاربران اداری و خانگی به شمار می‌رود که می‌توانند به کمک کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی راحت و ارگونومیک چالش‌های پیش‌روی خود را پشت سر بگذارند.

مانیتورهای جدید با وضوح بالای سامسونگ در سه سری S8  (۲۷ و ۳۲ اینچ)، S7 (۲۷ و ۳۲ اینچ) و S6 (۲۴، ۲۷، ۳۲ و ۳۴ اینچ) طراحی و عرضه شده‌اند.

همه این مدل‌ها بیش از یک میلیارد رنگ طبیعی و زنده را نمایش می‌دهند و به فناوری HDR10 مجهز هستند. وضوح تصویر بالا به همراه زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای مانیتورها باعث شده تا تجربه بصری گسترده‌ای به بینندگان ارائه شود و تماشای تصاویر از هر زاویه‌ای باکیفیت باشد.

  • مانیتور وب‌کم

مانیتور وب‌کم سامسونگ با داشتن دوربین، بلندگو و میکروفون داخلی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاصی در جلسه‌ها و رویدادهای آنلاین شرکت کنند. دوربین وب‌کم این مانیتور از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با وضوح FHD بهره می‌برد و به همراه یک دوربین مادون قرمز به خوبی امکان حضور کاربران در ویدئو کنفرانس‌ها را فراهم می‌کند.

  • مانیتورهای Smart

سری Smart یکی دیگر از مانیتورهایی است که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ روانه بازارهای جهانی کرد. این مانیتورها مثل تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به سیستم عامل تایزن مجهز است و با هدف پاسخ به نیازهای تازه کاربران در شرایط جدید و افزایش دورکاری طراحی شدند.

مانیتورهای سری Smart سامسونگ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا حتی بدون نیاز به کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها هم به اسناد و فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. به کمک قابلیت وای‌فای و بلوتوث در این مانیتورها، می‌توانید بدون نیاز به کابل و به شکل بی‌سیم به گوشی‌ها و تبلت‌ها وصل شوید.

  • اودیسه‌های جدید

سری اودیسه‌ مانیتورهای تخصصی گیمینگ سامسونگ را تشکیل می‌دهد. در سال ۲۰۲۱ سامسونگ از جدیدترین مدل‌های‌ این سری رونمایی کرد. مانیتورهای G70A، G50A، G30A در ابعاد ۲۸، ۲۷ و ۲۴ اینچ طراحی شدند.

این سری جدید تصاویری بسیار واقعی، سرعت واکنش بالاتر، ارگونومیک اختصاصی و کاربری نوآورانه را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به بازی در کنار این قابلیت‌های جدید می‌توانند از رنگ‌های واقعی، دقت بالا و سرعت واکنش بسیار زیاد در بازی‌های کامپیوتری و کنسولی خود لذت ببرند.

لوازم خانگی

  • یخچال‌های BESPOKE

مروری بر مهم‌ترین محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد

جدیدترین یخچال‌های سری BESPOKE سامسونگ برای اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2021 رونمایی شدند. این یخچال‌ها شامل یک فرمت چهار درب به نام 4-Door Flex می‌شود که با طراحی تخت و حاشیه‌های زیبا و دستگیره‌های تو رفته، متناسب با انواع سلیقه‌ها در چینش آشپزخانه، طراحی شده‌اند. این یخچال‌ها در هشت رنگ خاص و با روکش شیشه‌ای یا فلزی با طراحی دینامیک و متغیر عرضه شده است.

  • لباسشویی‌ هوشمند

نمایشگاه CES امسال فرصت مناسبی بود تا سامسونگ از محصولات جدید لوازم خانگی خود رونمایی کند. در این نمایشگاه سامسونگ لباسشویی‌های دوقلوی سری 8800 هوشمند Dial Front Load را عرضه کرد. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کار شستشوی لباس را ساده‌تر، خلاقانه‌تر و کم استرس‌تر می‌کند.

  • جارو برقی رباتیک

جاروبرقی هوشمند JetBot 90 AI+ سامسونگ یکی دیگر از محصولاتی بود که در نمایشگاه CES معرفی شد. JetBot 90 AI+ اولین جاروبرقی رباتیک هوشمند جهان و مجهز به Intel AI است که با کمترین زحمت کف خانه را به شکل جذاب تمیز می‌کند.

پوشیدنی‌ها

در حوزه لوازم پوشیدنی هم سامسونگ در سال ۲۰۲۱ میلادی مدل‌های جدید ساعت هوشمند و ایربادزهای خود را معرفی و روانه بازارهای جهانی کرد.

  • گلکسی Buds Pro

نسل جدید ایربادزهای سامسونگ به نام گلگسی Buds Pro با صدایی فراگیر، کیفیت تماس عالی، ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با اکثر دستگاه‌ها طراحی شده است. گلکسی Buds Pro با استفاده از یک ووفر 11 میلی‌متری برای تولید صدای باس در کنار یک توییتر 6.5 میلی‌متری برای تولید صداهای زیر، همواره صدایی عالی با کمترین اختلال به را به گوش کاربرانش می‌رساند.

  • گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic سامسونگ

تازه‌ترین ساعت‌های هوشمند سری واچ سامسونگ در دو مدل گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic رونمایی و عرضه شد. این ساعت‌های هوشمند اولین محصولاتی بودند که از سیستم عامل جدید Wear OS سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

سری گلکسی Watch 4 مجهز به سخت‌افزاری پیشرفته بوده و تجربه کاربری روان‌تری را در مقایسه با نمونه‌های قبلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی این دستگاه‌ها کاملا تغییر پیدا کرده تا بهترین ابزار مدیریت سلامتی را در اختیار مصرف‌کنندگان بگذارد.

سامسونگ مجموعه‌ای از محصولات نوآور با قابلیت‌های برتر شخصی‌سازی شده را در سال ۲۰۲۱ طراحی و عرضه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟