تلویزیون QD-OLED 4K سونی در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون QD-OLED 4K سونی در CES 2022 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هایی همانند ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 علاوه بر محصولات ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هایی همانند ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 علاوه بر محصولات هوشمند، تلویزیون و نمایشگر های پیشرفته ای را عرضه نمودند. در این میان، اولین تلویزیون QD-OLED 4K سونی در CES 2022  رونمایی شد لازم به ذکر است که سونی بر خلاف برند های دیگر تمرکز زیادی بر روی تولید پنل های نمایشگر ندارد. خالی از لطف نیست اگر بدانید تلویزیون‌های QD-OLED سامسونگ قرار است به زودی معرفی و عرضه شود.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

با این حال در این رویداد شاهد رونمایی اولین تلویزیون QD-OLED 4K در دنیا توسط سونی بودیم. تلویزیون QD اولد سونی که با نام A95K  شناخته می شود آن طور که کمپانی سونی ادعا می کند در روشن ترین محیط هم این تلویزیون قادر است تمامی طیف های رنگ را به نمایش بگذارد.

ساختار این تلویزیون به این شکل است که بر روی پنل اولد یک لایه کوانتوم دات قرار می گیرد تا نمایشگر تصاویر بهتری را به نمایش بگذارد. با استفاده از این روش، رنگ و نور تصاویر پخش شده بهتر و واضح تر خواهد بود در نتیجه می توان از تجربه تماشای یک فیلم با کیفیت لذت برد.

از دیگر ویژگی های تلویزیون QD-OLED 4K سونی در CES 2022 می توان به رابط هوشمند گوگل تی وی و همچنین نرخ به روز رسانی 120 هرتزی اشاره نمود. این تلویزیون از پورت HDMI 2.1 نیز برای برقراری ارتباط برخوردار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟