نمایشگاه CES 2022
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه CES 2022 زیر سایه سویه اومیکرون آغاز به کار کرد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2022  به طور رسمی از روز گذشته 15 دی 1400 آغاز به کار کرد و بسیاری از ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2022  به طور رسمی از روز گذشته 15 دی 1400 آغاز به کار کرد و بسیاری از غول های فناوری و لوازم خانگی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. در این بخش و در یک قالب یک ویدیو تلاش شده تا به معرفی شرکت های حاضر در این نمایشگاه پرداخته شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

نمایشگاه CES 2020 به عنوان بزرگترین رویداد حوزه فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی شناخته می شود که طی سال های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا رونق سال های قبل تر نداشت. نمایشگاه امسال نیز بی تاثیر از این بیماری و سویه اومیکرون نبوده و قرار است که یک روز زودتر از موعد مقرر به پایان برسید.

شرکت هایی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، تی سی ال و …در این رویداد حاضر دارند و برخی از کمپانی بزرگ نظیر آمازون، گوگل، مایکروسافت و … از شرکت در این رویداد انصراف دادند.

براساس اعلام انجمن CTA (مجری برگزاری این نمایشگاه)، بیش از 2100 شرکت و غرفه‌ دار در نمایشگاه تکنولوژی امسال حضور خواهند داشت. خانه هوشمند، صوتی و تصویری، لپ تاپ، مانیتور، ربات، گوشی هوشمند، خودرو بیشترین بخش این رویداد را به خود اختصاص دادند و بازیگران اصلی این حوزه در تلاش هستند تا با عرضه محصولات نوآورانه و پیشرفته توجه رسانه ها را به خود جلب کنند.

CES 2022 به‌طور رسمی از 5 ژانویه تا 8 ژانویه (15 تا 18 دی) برگزار می‌شود اگرچه تبلیغات پیش از نمایش محصولات آغاز شده است و در ال کا ایران جدیدترین اخبار را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟