بهترین محصولات خانگی CES 2022 انتخاب شدند
اخبار لوازم خانگی

بهترین محصولات خانگی CES 2022 انتخاب شدند + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین محصولات خانگی CES 2022 معرفی شدند و در این میان نام شرکت هایی مانند ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین محصولات خانگی CES 2022 معرفی شدند و در این میان نام شرکت هایی مانند سونی، سامسونگ، ال جی  و … به چشم می خورد. این نمایشگاه به ایستگاه پایانی رسید و به دلیل شیوع  سویه امیکرون و عدم حضور برخی از شرکت ها مانند گوگل و آمازون رونق و جذابیت سال های قبل را نداشت اما این موضوع مانع نشده و در ال کا ایران تلاش شد تا اخبار این رویداد را پوشش دهیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

تلویزیون QD-OLED سونی مدل A95K

تلویزیون QD-OLED سونی مدل A95K cES 2022

تلویزیون QD-OLED سونی مدل A95K برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2022 در معرض دید قرار گرفت که البته توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد. جالب است بدانید که اکثر علاقه مندان تصور می کردند که سامسونگ پیش از سونی این سری از مدل های خود را راهی بازار کند.

مدل های QD-OLED یا کوانتوم دات OLED از حداکثر روشنایی برخوردار هستند و می تواند تجربه ای متفاوت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. براساس اعلام این برند ژاپنی،  روشنایی رنگی این سری  از تلویزیون ها نسبت به تلویزیون‌های رایج بازار 200 درصد افزایش داشته است.

این تلویزیون به پردازنده‌ی پرچم‌ دار سونی یعنی XR  مجهز شده و قرار است تصاویر هرچه طبیعی‌ تر را با استفاده از هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این مدل وجود دوربین داخلی BraviaCam در بدنه تلویزیون است که می تواند  برای تماس ویدیویی ازطریق برنامه‌ های سازگار با گوگل TV مورد استفاده قرار بگیرد.

ربات قفسه یا قفسه خوددران

بهترین محصولات خانگی CES 2022 ربات قفسه

نمایشگاه CES  همواره به معرفی ربات های برتر و هوشمند شناخته می شود اما با توجه به این که تعداد کمی از کمپانی ها در این رویداد حاضر شدند شاهد محصولات زیادی در این بخش نبودیم و تنها ربات قفسه توانست در لیست بهترین محصولات خانگی CES 2022 قرار بگیرد.

 

این ربات قفسه با عنوان Labrador Retriever شناخته می شود و در واقع یک قفسه است که از توانایی مسیریابی برخوردار بوده و به راحتی می تواند در خانه حرکت کند. این ربات به مجموعه ای از سنسورها و چرخ ها مجهز شده که از توانایی ذخیره سازی 11 کیلوگرم برخوردار است. این قفسه خودران دارای یک سینی بوده و از دیگر امکانات آن می توان به کنترل با آمازون الکسا اشاره کرد.

درب هوشمند Masonite M-Pwr

بهترین محصولات خانگی CES 2022 درب هوشمند

درب هوشمند Masonite M-Pwr تنها یک گجت نبوده و مجموعه ای از ابزارها نظیر زنگ تصویری،  قفل هوشمند، لامپ سنسور حرکتی، درب با قابلیت هشدار دادن هنگام باز گذاشتن و .. را در خود جای داده است. از طرفی برای راه اندازی آن نیاز است تا از باتری های مختلف استفاده کنید.

درب هوشمند M-Pwr حاصل همکاری سه شرکت Masonite، Ring و Yale است که جنس آن از فایبرگلاس پریمیوم بوده و در رنگ ها و مدل های متنوع به فروش خواهد رسید.

پشتیبانی از  NFT در تلویزیون های سامسونگ

پشتیبانی از  NFT در تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ سهم زیادی از بازار تلویزیون را به خود اختصاص داده و دور از انتظار نیست که در بخش صوتی و تصویری با دستی پر حاضر شود و مدل های آن به عنوان یکی از بهترین محصولات خانگی CES 2022 انتخاب شوند اما در نمایشگاه امسال پشتیبانی از  NFT در تلویزیون های سامسونگ بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

با استفاده از این پلتفرم کاربران می‌توانند NFT‌ ها را مستقیماً با استفاده از تلویزیون هوشمند خود خریداری کنند.توکن‌ های غیرمثلی در سال گذشته رشد چشمگیری داشته و در واقع  برنامه جدید سامسونگ می تواند پس  از جمع آوری داده‌ها از چندین بازار آنها را با یکدیگر ادغام کرده و اطلاعات یک اثر هنری، نام سازنده و شبکه آن را در اختیار کاربر قرار دهد.

تلویزیون های اولد 42 اینچ سری C ال جی

پشتیبانی از  NFT در تلویزیون های سامسونگ

ال جی یکی دیگر از بازیگران کلیدی بازار تلویزیون تلقی می شود که در نهایت تلویزیون پرچمدار کوچکتر خود را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. به گفته ی ال جی، تلویزیون های اولد 42 اینچ سری C ال جی از قابلیت های بسیار پیشرفته برخوردار بوده و از آن می توان حتی به عنوان مانیتور گیمینگ بهره برد.

به طور کل می توان گفت که این محصولات ال جی به دلیل ارائه امکانات پیشرفته با وجود سایز کوچک به عنوان بهترین محصولات خانگی CES 2022 انتخاب شدند. تمام‌ پورت‌های HDMI در سری C، قابلیت‌های HDMI 2.1 را ارائه می کند اما  پهنای باند از 40 گیگابیت بر ثانیه  به 48 گیگابیت بر ثانیه افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟