محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

حضور پر رنگ محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند TP-Link را بخاطر تجهیزات اینترنت شبکه ای می شناسیم اما اخیرا تمرکز ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند TP-Link را بخاطر تجهیزات اینترنت شبکه ای می شناسیم اما اخیرا تمرکز بیشتری برای گسترش محصولاتی برای امنیت خانه هوشمند است. این خبر بر اساس گزارش های اخیر ناشی از اعلامیه های این شرکت در ارتباط با رویداد سالانه بوده زیرا قرار بود محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022 به نمایش گذاشته شوند.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

در رویداد بزرگ فناوری این شرکت کمتر از چهار دوربین هوشمند، دو سنسور امنیتی و یک مرکز امنیتی خانه هوشمند را عرضه نمود و آنطور که اعلام کرده قصد دارد تا هر یک از این دستگاه های هوشمند را راهی بازار آمریکای شمالی کند.

محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022

با اینکه اعلامیه های محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022 منتشر شده است اما در حال حاضر جزئیات دقیقی از آن مشخص نیست. به عنوان مثال، تنها می دانیم در سبد محصولات کمپانی TP-Link یک دوربین امنیتی مناسب فضای باز ، نسخه بی سیم دوربین فضای باز و همچنین یک دوربین نورافکن نیز در دسترس خواهد بود. البته برای داخل خانه یا محل کار، TP-Link یک دوربین داخلی جدید نیز در نظر گرفته است.

در بین محصولات خانه هوشمند TP-Link علاوه بر محصولات نام برده شده، سنسور های حرکتی نیز وجود دارد که برخی از آن ها مخصوص درب و پنجره طراحی شده است. لازم به ذکر است که این شرکت قصد دارد به زودی یک هاب فعال با زنگ هشدار را روانه بازار نماید.

محصولات هوشمند TP-Link در CES 2022

کمپانی TP-Link در تلاش برای گسترش طیف محصولات خود بوده تا بتواند برخی از محصولات خود را پایین تر از قیمت به فروش برساند. به همین دلیل می توان در هر سطح قیمتی محصولات TP-Link  را تهیه نمود. تجهیزات امنیتی TC-Link ممکن است به اندازه برخی دستگاه های دیگر که توسط شرکت TP-Link  به فروش می رسد از لحاظ ظاهری جذاب نباشد اما محصولاتی که در آمریکا تاکنون به فروش رسیده از لحاظ قیمتی مناسب هستند. انتظار می رود محصولات هوشمند این کمپانی که در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شد، با قیمت معقولی راهی بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟