اخبار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی می تواند در اهداف آینده لیون کامپیوتر قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل لیون کامپیوتر در نشست خبری روز یکشنبه با موضوع آیین رونمایی از ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل لیون کامپیوتر در نشست خبری روز یکشنبه با موضوع آیین رونمایی از هویت جدید برند لیون کامپیوتر گفت : ما به فکر خلق یک هویت جدید در بازار فروش محصولات کامپیوتری و تکنولوژی هستیم.

سعید حسینی در ادامه افزود : ظرف ۴۵ روز آینده محصول با کیفیتی را در حوزه تکنولوژی تولید خواهیم کرد که در بازارهای جهانی قابل رقابت باشد. ما بر این باوریم که مردم کشورمان لیاقت استفاده از کالای با کیفیت را داشته و ما نیز توان تولید همچین محصولاتی را خواهیم داشت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص ورود لیون کامپیوتر به بازار فروش لوازم خانگی گفت : در حال حاضر بازار قطعات کامپیوتری و تکنولوژی آنقدر بزرگ بوده که هنوز جای توسعه بسیاری برای مجموعه لیون کامپیوتر در حوزه فروش وجود دارد. ما در این بازار اهداف بزرگی داشته و در ابتدا باید به این اهداف برسیم.

حسینی ادامه داد: بازار لوازم خانگی محدود به فروش تلویزیون، ماشین لباسشویی و یا یخچال فریزر نمی شود. اگر نگاهی به بازارهای جهانی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که امروزه بسیاری از گجت های هوشمند که در دسته بندی تکنولوژی قرار میگیرند، بخشی از لوازم خانه محسوب خواهند شد، در نتیجه در برنامه های بلند مدت لیون کامپیوتر ورود به بازار لوازم خانگی با رویکرد تکنولوژی های نوین وجود خواهد داشت.

مدیرعامل لیون کامپیوتر در پایان گفت : مسیر پیش روی لیون کامپیوتر مسیر روشنی است که تیم حرفه ای ما با هدف ارائه کالا با کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار عالی، در این مسیر قدم خواهد برداشت. تولید محصول جدید لیون کامپیوتر در راستای همین اهداف است و به زودی نشان خواهیم داد که تولید محصول تکنولوژی محور بسیار با کیفیت در کشور ما نیز ممکن است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟