ارزان قیمت ترین لوازم خانگی های سال 99 بازار ایران
اخبار لوازم خانگی

افتتاح نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی در مشهد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه بین ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی ، صوتی تصویری و فرش ماشینی مشهد از امروز ۲۱ دی ماه خبر داد.

سیدمحمد اسماعیل فاطمی با بیان این خبر گفت: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی لوازم خانگی ، هجدهمین نمایشگاه صوتی و تصویری و دهمین نمایشگاه فرش ماشینی مشهد همزمان از ۲۱ تا ۲۴ دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز می شود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی سازمان همیاری برای برگزاری این رویداد به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه لوازم خانگی در شرق کشور،افزود: در این رویداد نمایشگاهی به صورت تخصصی انواع لوازم خانگی، محصولات صوتی تصویری، دیجیتال، نور و صدا و فرش ماشینی طی ۴ روز  همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: ۱۰۵ شرکت تولید کننده و فعال در عرصه لوازم خانگی در این نمایشگاه مشارکت دارند که ۴۵ شرکت داخلی استان خراسان رضوی و۵۵ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، آذربایجان های شرقی  و غربی در این رویداد شرکت دارند.

وی بیان داشت: ۲۴۰۰۰ مترمربع  مساحت کل فضای واگذارشده برای نمایش محصولات شرکتهای مشارکت کننده در این نمایشگاه است که تولید کنندگان لوازم خانگی، لوازم برقی، سرویس آشپزخانه، صوتی و تصویری، فرش ماشینی و کالای خواب در فضای ۱۲۰۰۰  متر مربع مفید در سالنهای مفاخر، عطار و فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد محصولات و دستاوردهای خود را دراین صنایع به نمایش می گذارند.

فاطمی عنوان داشت: علاوه بر نمایش دستاوردها و تولیدات صنعت لوازم خانگی، یکی از مهمترین اهداف این رویداد حمایت از تولیدکنندگان داخلی است چرا که تلاش شده است زمینه های لازم برای حضور برترین شرکتها و برندهای معتبر داخلی لوازم خانگی کشور فراهم شده تا جدیدترین و به روزترین محصولات و تولیدات خود را در زمینه هاو صنایع مختلف این حوزه در نمایشگاه مشهد که دومین رویداد بزرگ ایران پس از تهران است به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر اندیشه شده و آماده سازی کلیه فضاها و سالن های مسقف و … نمایشگاه بین المللی مشهد پیش بینی می شود که این رویداد با حضور پررنگ تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور و استقبال پر شور بازدیدکنندگان همراه باشد.

فاطمی تصریح کرد: علاوه بر این شرایط حضور و بازدید متخصصان و دست اندرکاران حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش به منظور مراودات تخصصی با تولیدکنندگان، عقد قراردادها و اخذ نمایندگی ها نیز در این نمایشگاه فراهم است.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد عصر فردا با حضور مسئولان ارشد استانی و سازمان همیاری انجام می شود، اضافه کرد: علاوه بر بازدیدکنندگان عمومی حضور دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران، مسئولان استانی حوزه اقتصادی و …، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، مسئولان اتاق اصناف مشهد، اتحادیه های صوتی و تصویری مشهد، لوازم خانگی مشهد، سماورسازان مشهد، تولیدکنندگان پلاستیک مشهد، بلور چینی و لوستر مشهد و فرش ماشینی در این نمایشگاه حائز اهمیت خواهد بود

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟