ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی نسخه انحصاری با قابلیت های ارتقا یافته روانه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی نسخه انحصاری با قابلیت های ارتقا یافته روانه بازار شده است. این ماشین لباسشویی همانند نسخه قبلی، 10 کیلوگرم  ظرفیت داشته اما از موتور Direct Drive برخوردار شده است. این دستگاه اولین ماشین لباسشویی ضربان دار یا Pulsator است که توسط شیائومی راه اندازی شده که از موتور Direct Drive استفاده می کند.

اگر چه این ماشین لباسشویی از یک موتور قدرتمند Direct Drive برخوردار شده اما همین تکنولوژی کمک کرده تا نویز منبع کاهش پیدا کند و صدای دستگاه به 50 دسی بل برسد. لازم به یاد آوری است که موتور DD وظیفه دارد زاویه چرخش بشکه داخلی را به دقت کنترل کند.

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی

نسخه انحصاری ماشین لباسشویی Pulsator میجیا از شیائومی می‌ تواند به طور خودکار وزن لباس‌ ها را حس کند و میزان مواد شوینده‌ ای که توزیع می‌شود را به دقت کنترل نماید. بنابراین، هنگامی که مواد شوینده را به دستگاه اضافه می کنید در یک چرخه شستشو به طور کامل توسط ماشین لباسشویی مصرف نمی شود و ذخیره میماند.

از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی شیائومی می توان به تنظیم خودکار میزان آب بر اساس وزن لباس اشاره نمود، با این قابلیت در میزان مصرف برق و آب صرفه جویی خواهد شد. همچنین از استریلیزاسیون یون نانو نقره پشتیبانی می کند و از طریق آب به الیاف لباس نفوذ پیدا کرده این روش قادر است با نرخ 96 درصد فرایند استریلیزاسیون  را انجام دهد و  تا 99.9 درصد کنه ها را حذف کند.

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی

از نظر عملکرد این دستگاه دارای 16 برنامه شستشوی داخلی بوده به همین دلیل می توانید برنامه های شستشوی انحصاری را بر اساس نوع پارچه در راستای مراقبت از هر تکه لباس پیدا کنید. یک پنل و صفحه نمایش تمام لمسی بر روی ماشین لباسشویی وجود دارد که امکان انتخاب راحت با یک کلید را فراهم می کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ماشین لباسشویی Pulsator شیائومیدر بازار با قیمت 1999 یوان معادل 315 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟