کره جنوبی به تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی
اخبار لوازم خانگی

روش های افزایش تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «افزایش کیفیت» بیش از ۵۰ درصد در افزایش تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی سهم دارد. ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «افزایش کیفیت» بیش از ۵۰ درصد در افزایش تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی سهم دارد.

درمدت اخیر مرکز آمار ایران در گزارش‌های مختلف به جریان فروش لوازم خانگی خارجی و داخلی و عوامل موثر بر آن پرداخته است.

در تازه‌ترین گزارش به موضوع عواملی که بر افزایش تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی از نگاه فروشندگان موثر است پرداخته شد.

۶ عامل برای تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی

این آمار گیری نشان می‌دهد که کیفیت لوازم خانگی داخلی از مهم‌ترین عوامل در فروش آن است؛ به طوری که افزایش کیفیت ۵۲ درصد در افزایش تقاضا برای خرید این اقلام سهم دارد.

دلایل توجه مشتری به لوازم خانگی خارجی

اما موضوع دیگر مورد بررسی، دلایل توجه مشتریان به لوازم خانگی خارجی است که طبق این گزارش، کیفیت بالا ۲۲ درصد، لوکس بودن ۲۰ درصد، نرخ مناسب ۱۵ درصد وقابل اعتماد بود ۱۵ درصد جزو بیشترین عوامل موثر بر توجه مشتریان به لوازم خانگی خارجی است.

در سایر موارد نیز خدمات پس از فروش بهتر هشت درصد، توصیه سایر مصرف‌کنندگان شش درصد، تبلیغات پنج درصد، مصرف انرژی پایین چهار درصد و توصیه‌های فنی فروشنده سه درصد در این که مشتریان به سمت لوازم خانگی خارجی می‌روند، موثر است.

به گزارش ایسنا، پیشتر اعلام شده بود که شش دلیل اصلی برای عرضه لوازم خانگی خارجی در ایران وجود دارد که در آن سهم تقاضا از طرف مشتریان ۳۴ درصد، کیفیت بهتر کالا ۲۲ درصد، فروش آسان‌تر ۲۰ درصد، سود بیشتر ۱۰ درصد و رقابت با سایرین پنج درصد و حدود چهار درصد هم به سایر اختصاص دارد.

این در حالی است که از سال ۱۳۹۷ واردات لوازم خانگی به ایران ممنوع شده اما به هر ترتیب به وفور در سطح شهر مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟