نمایشگرهای دیجیتال ساینیج چگونه به فروشگا‌ه‌ها برای جذب مشتری کمک می‌کند؟
فناوری

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج چگونه به فروشگا‌ه‌ها برای جذب مشتری کمک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهره‌مندی از قابلیت‌های نمایشگرهای دیجیتال ساینیج امروزه تنها به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهره‌مندی از قابلیت‌های نمایشگرهای دیجیتال ساینیج امروزه تنها به کسب‌وکارهای بزرگ اختصاص ندارد و فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک هم برای رسیدن به اهداف تجاری خود از این راهکار مدرن و جذاب استفاده می‌کنند.

نمایشگری که به راحتی و در هر لحظه به‌روز می‌شود و پیام‌های تبلیغاتی را به شیوه‌ای چشم‌نواز ارائه می‌دهد، تاثیرگذاری بسیار بیشتری بر روی خریداران و مشتریان خواهد داشت. این تنها مزیت نمایشگرهای دیجیتال دیجیتال ساینیج نیست و این محصولات به کمک قابلیت‌های خود تجربه‌ای دلپذیر و خوشایند از خرید را فراهم می‌کنند. در ادامه با چهار مزیت نمایشگرهای دیجیتال ساینیج آشنا می‌شویم.

جذب در نگاه اول

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج چگونه به فروشگا‌ه‌ها برای جذب مشتری کمک می‌کند؟

هر چقدر عابران پیاده بیشتری جذب ویترین فروشگاه شوند تعداد خریداران افزایش می‌یابد. در این فرمول نسبتا ساده، ویترین و ظاهر فروشگاه‌ها و تاثیرگذاری اولیه آنها در ذهن خریداران اهمیت حیاتی دارد. یکی از مواردی که مشتریان بالقوه را به خریداران فروشگاه تبدیل می‌کند، ظاهر و ویترین فروشگاه است که باید به گونه‌ای تاثیرگذار طراحی شود.

داشتن ظاهری متمایز از سایر فروشگاه‌‌ها، می‌تواند باعث شود تا عابران پیاده لحظه‌ای درنگ کنند و به داخل فروشگاه هدایت شوند. برای ایجاد این تفاوت نمایشگرهای دیجیتال ساینیج راهکاری جذاب، موثر و در عین حال اقتصادی به شمار می‌رود.

نمایشگرهای سری ویدئو وال سامسونگ از جمله این نمایشگرها هستند که به کمک قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند تصاویری جذاب و خیره‌کننده از هر محصولی را به تصویر بکشند. نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ با قابلیت‌هایی مثل نمایش طبیعی و زنده رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست بالای تصویر، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و… می‌تواند تصاویر و محتواها را به همان شکل مورد نظر صاحبان کسب‌وکارها به نمایش گذارد.

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ از فناوری‌ Color Export بهره می‌برند که با نمایش یکنواخت و منسجم نور و رنگ در تمام سطوح صفحه نمایش تصاویری شفاف و واضح به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این ویدئو وال‌ها به کمک فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمان‌های‌ پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ می‌کنند.

تغییر لحظه‌ای

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج چگونه به فروشگا‌ه‌ها برای جذب مشتری کمک می‌کند؟

امکان تغییر لحظه‌ای محتواها یکی از مزیت‌هایی است که نمایشگرهای دیجیتال ساینیج ارائه می‌دهند. برخلاف راهکارهای سنتی تبلیغات مثل بنرها و پارچه‌های تبلیغاتی که محتوایی ثابت و غیرقابل تغییر دارند، محتواهای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را می‌توان در هر لحظه و تنها با چند کلیک به‌روز کرد. بر این اساس کسب‌وکارهایی مثل رستوران‌ها می‌توانند منوهای متنوع خود را در هر لحظه برای مشتریان خود نمایش دهند.

این قابلیت برای تمامی فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها کاربرد دارد و آنها می‌توانند به کمک‌ نرم‌افزارهای موجود حتی به شکل خودکار محتواهای نمایشگر خود را به‌روز کنند.

در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ به کمک راهکارهای کارآمدی همچون MagicInfo، می‌توان محتواهای دلخواه را خلق و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب نمایش داد. همچنین برای صاحبان کسب‌وکارها این امکان به وجود آمده است تا بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی خاصی محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش کنند.

نرم افزار سرور MagicINFO که نسخه اولیه آن از سال 2008 در شرکت سامسونگ توسعه داده شده، راهکاری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را فراهم می‌کند.

با نصب نرم افزار و بهره بردن از سرور MagicINFO نه تنها روشن و خاموش کردن نمایشگرها از راه دور، که طیف وسیعی از قابلیت‌ها همچون طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر، به مدیر سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicINFO عرضه می‌شود.

نمایشگرهای همیشه روشن

داشتن نمایشگرهایی که به طور دائم اطلاعات و تبلیغات فروشگاه‌ را به نمایش بگذارد می‌تواند در جذب مشتریان تاثیرگذار باشد. این اطلاعات می‌تواند حتی در زمان بسته بودن فروشگاه به نمایش دربیاید و مشتریان بالقوه را برای مراجعه بعدی متقاعد کند. برای این هدف نمایشگرهای سری outdoor دیجیتال ساینیج راهکاری مناسب و کاربردی محسوب می‌شود.

نمایشگرهای outdoor یکی از سری‌های دیجیتال ساینیج سامسونگ به شمار می‌رود که به طور ویژه برای نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و… طراحی و عرضه شده است. این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون نمایش محتوا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، بدنه مقاوم با تاییدیه ضد آب و گرد و غبار IP56، روشنایی بالای صفحه نمایش و تجربه بصری عالی (حتی زیر نور مستقیم خورشید) به راهکاری هوشمند و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط و تماس کسب‌وکارها با مشتریان تبدیل شده‌اند.

تعامل نزدیک با خریداران

تعامل نزدیک با مشتریان برای ایجاد احساس رضایت در آنها ضرورت دارد. در دورانی که به دلیل همه‌گیری بیماری توصیه به کمتر شدن ارتباطات مستقیم می‌شود، نمایشگرهای دیجیتال ساینیج کاربرد زیادی پیدا می‌کند. با وجود نمایشگرهای تعاملی ساینیج، مشتریان فروشگاه‌ها می‌توانند بدون ارتباط چشمی و مستقیم با فروشندگان اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند و حتی سفارش‌های لازم را ارسال کنند.

با وجود فروشگاه‌های آنلاین، خرید کردن دیگر کار سخت و مشکلی نیست و هر کالایی را می‌توان سفارش داد و در خانه تحویل گرفت. این موضوع کار را برای فروشگاه‌ها و خرده‌فروش‌ها سخت‌تر کرده و به همین دلیل لازم است تا این گونه از کسب‌وکارها به کمک نوآوری‌های جدید تجربه‌ای جذاب و رضایت‌بخش از خرید را برای مشتریان خود فراهم کنند. بهره‌مندی از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج یکی از مهم‌ترین راهکارهای نوآورانه و جذابی است که پیش‌روی مدیران فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟