لوازم-خانگی-تولیپس
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟ + ویدیو

تولیپس یکی از شرکت های ایرانی است که بر روی تولید لوازم خرد و آشپزخانه تمرکز دارد.

بهنام وحیدی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی تولیپس یکی از شرکت های ایرانی است و این روزها مخاطبان بازار لوازم خانگی ایران پس از شنیدن نام شرکت لوازم خانگی تولیپس به دنبال پاسخ پرسش هایی نظیر اینکه لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست هستند.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی باعث شده تا خریداران پیش از خرید کالای ایرانی، به دنبال بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی باشند و همین امر سبب شده تا با جستجو در فضای مجازی، اطلاعات کامل تری از برند مد نظر خودرا به دست بیاورند.

در همین رابطه می خوانید:

  • مشخصات و قیمت لوازم خانگی تولیپس
  • معرفی محصولات لوازم خانگی تولیپس
  •  یخچال تولیپس
  • سایت شرکت تولیپس
  • جشنواره لوازم خانگی تولیپس
  • مارک تولیپس خوبه
  • جاروبرقی تولیپس خوبه؟
  • نمایندگی لوازم خانگی تولیپس
  • نمایندگی فروش محصولات تولیپس در تهران
بیشتر بخوانید:

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

پیش از معرفی شرکت لوازم خانگی تولیپس ، لازم است بدانید که این برند ایرانی چگونه متولد شده است. این توضیحات کمک خواهد کرد تا به پاسخ این پرسش که لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست برسید و لوازم خانگی ایرانی با کیفیت را بیشتر بشناسید. همه‌ی آنچه که گفته می شود بر اساس بررسی خبرنگار ال کا ایران و کسب اطلاع از شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. این اطلاعات بر اساس پرسش های مخاطبان نظیر تولیپس مارک کجاست جمع آوری شده است.

تولیپس؛ فرزند خلف ناسيونال ایران

حال قصد داریم به شما بگوییم که تولیپس مارک کجاست . اگر امروز محصولات لوازم خانگی تولیپس را در بازار لوازم خانگی ایران مشاهده می کنید، دلیلش این است که در سال 1380 برای اولین بار نام تولیپس توسط شرکت مادر، یعنی صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به بازار کشور معرفی شد. برای شناخت بیشتر و بهتر برند تولیپس لازم از شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال بشتر بدانید.

صنایع الکتریکی ناسیونال ایران

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران (سهامی خاص) یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی ایرانی است که قدمتش به حدود نیم قرن می رسد. در آخرین روزهای دی ماه سال 1351 این شرکت با مشارکت 70 درصدی کمپانی ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک با نام تجاری ناسيونال فعالیت خود را آغاز کرد.

جالب است بدانید که کمپانی ژاپنی ماتسوشیتا الکتریک توسط کونوسوکه ماتسوشیتا  Konosuke Matsushita تاسیس شد، بله درست متوجه شدید این شخص در حقیقت همان انسان سخت کوشی بود که برند پاناسونیک را بنا نهاد و در 15 ژوئن 1917 شرکت خود را با نام Matsushita Electric Devices Manufacturing  (کارخانه تولید وسایل برقی ماتسوشیتا) برای تولید لوازم برقی تاسیس و به عرضه لامپ دوچرخه، اتوی برقی و سپس به تولید رادیو و باتری پرداخت.

لوازم خانگی پاناسونیک

اگرچه کونوسوکه ماتسوشیتا  در سن 94 سالگی دیده از جهان فرو بست اما شرکت او تحولات بزرگی را پشت سر گذاشت. گروه شرکت های ماتسوشیتا از بزرگترین و معروفترین تولید کنندگان در سطح جهان است که تولیدات آن طیف وسیعی از قطعات الکترونیکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، تجهیزات اتوماسیون کارخانه ها،صنایع برودتی و سیستم های کامپیوتری و مخابراتی را در بر میگیرد.

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با استناد به این سابقه، اقدام به دریافت نمایندگی رسمی برند خوش نام پاناسونیک کرد و در تمام این سال ها تلاش کرد تا محصولات با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. احتمالا تا این لحظه به این نتیجه رسیده اید که برند تولیپس با چه پشتوانه ای به بازار ایران معرفی شده و چرا محصولات این برند ایرانی می تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

شروع فعالیت پاناسونیک در ایران

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران شروع به کار کرد و در طی سال های فعالیت خود به تولید و البته واردات محصولات متنوعی پرداخت.  تمامی محصولات این شرکت به دست متخصصان ایرانی و با همکاری تکنسین های ژاپنی تولید و بازار لوازم خانگی ایران معرفی می شد.

برند پاناسونیک

جالب است بدانید محصولات پاناسونیک تا پیش از  سال 1383 (از سال 1935 تا 1 اکتبر 2008) در کل دنیا با نام برند ناسیونال (شرکت برق صنعتی ماتسوشیتا) عرضه می شد تا اینکه در دهم ژانویه 2008 خبر تغییر نام کمپانی بر سر زبان ها افتاد. کمپانی در تاریخ 1 اکتبر 2008 میلادی اعلام کرد که میخواهد نام خودرا را به “شرکت پاناسونیک” تغییر دهد. تغییر نام برند که با مشورت خانواده ی ماتسوشیتا صورت گرفته بود، در یکی از جلسات سهامداران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۰۸ تصویب شد.

معرفی محصولات لوازم خانگی تولیپس

آموزش نصب اجزای قطعات

اگر می خواهید بدانید که تولیپس چه محصولاتی تولید خواهد کرد باید بگوییم که این برند ایرانی با سبد کاملی از محصولات وارد بازار ایران شده است که در ادامه به معرفی محصولات لوازم خانگی تولیپس خواهیم پرداخت

بر اساس اطلاعات به دست آمده، محصولات لوازم خانگی تولیپس شامل میکسر تولیپس ، چرخ گوشت تولیپس ، پلوپز تولیپس ، زودپز تولیپس ، چای ساز تولیپس ، دم آور تولیپس ، آبمیوه گیری سه کاره و چهارکاره تولیپس ، آون توستر تولیپس ، اتو تولیپس ، جارو برقی تولیپس، تصفیه هوای تولیپس و تلویزیون می شود.

برخی از مخاطبان در مورد یخچال تولیپس سوال پرسیدند که باید گفت در حال حاضر در سبد محصولات تولیپس یخچال وجود ندارد و این عبارت به اشتباه از سوی مخاطبان جستجو شده است.

این تولید کننده لوازم خانگی ایرانی به تازگی در بخش لوازم خانگی بزرگ به حوزه تلویزیون ورود کرده است اما دور از انتظار نیست که شاهد محصولات دیگری از این برند در این بخش باشیم.

کاتالوگ محصولات تولیپس

شرکت تولیپس محصولات متنوعی به بازار لوازم خانگی ایران عرضه خواهد کرد اما اکر به دنبال دانلود کاتالوگ محصولات تولیپس هستید ال کا ایران این امکان را برای شما فراهم کرده است که برای دسترسی به کاتالوگ محصولات تولیپس خیلی دردسر نکشید.

در نتیجه شما می توانید برای دانلود کاتالوگ محصولات تولیپس در همین صفحه اقدام به دانلود این کاتالوگ کنید. در کاتالوگ محصولات تولیپس می توانید اسامی و مشخصات تمامی محصولات تولیپس از جمله جاروبرقی تولیپس ، آون توستر تولیپس ، توستر تولیپس و … را مشاهده کنید.

برای دانلود کاتالوگ محصولات تولیپس کلیک کنید.

آون توستر تولیپس ساخت کجاست ؟

یکی از محصولات پر طرفدار برند تولیپس، آون توستر این برند ایرانی است و بسیاری از مخاطبان با دیدن این محصول اولین پرسشی که به ذهنشان خطور می کند این است که آون توستر تولیپس ساخت کجاست ؟ البته که نمونه این پرسش ها در خصوص برند تولیپس فراوان است. پیشت نیز در خصوص اینکه تولیپس مارک کجاست توضیح دادیم. در نتیجه پاسخ این پرسش که آون توستر تولیپس ساخت کجاست نیز جوابی مشابه خواهد داشت.

آون توستر تولیپس

آون توستر تولیپس نیز مانند سایر محصولات این شرکت در ایران تولید می شود. آون توستر تولیپس در کارخانه این برند ایرانی که در اصفهان واقع شده تولید و در نهایت به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می شود.

اینکه پرسیده می شود آون توستر تولیپس ساخت کجاست شاید به دلیل این است که مشتریان این شرکت می خواهند از کیفیت آون توستر تولیپس مطلع شوند. در این خصوص باید گفت که تمامی محصولات این شرکت از با کیفیت ترین قطعات داخلی و خارجی ساخته شده و به بازار عرضه می شود. اینکه چگونه در تهران این محصول را خریداری کنید و یا اطلاعات بیشتری از این محصول به دست بیاورید باید با نمایندگی تولیپس تهران تماس بگیرید.

همچنین توستر تولیپس نیز مشتریان خاص خودرا دارد. بسیاری از خریداران این محصول به دنبال دفترچه راهنمای توستر تولیپس هستند بنا براین تصمیم گرفتیم که دفترچه راهنمای توستر تولیپس را نیز در همین صفحه به اشتراک بگذاریم.

در نتیجه اگر به هر دلیلی دفترچه راهنمای توستر تولیپس را گم کرده اید و یا در حال حاضر به آن دسترسی ندارید، می توانید در همین صفحه اقدام به دریافت آن کنید.

البته تمامی دفترچه های راهنمای محصولات تولیپس در سایت این شرکت موجود است اما از آنجایی که به فکر آسایش و راحتی مخاطبان خود هستیم، این امکان را فراهم کرده ایم که دفترچه راهنمای توستر تولیپس در همین صفحه قابل دانلود باشد.

برای دانلود دفترچه راهنمای توستر تولیپس کلیک کنید.

در ادامه این گزارش علاوه بر آدرس نمایندگی تولیپس تهران ، به قیمت لوازم خانگی تولیپس و نحوه خرید محصولات تولیپس در بازار لوازم خانگی ایران نیز خواهیم پرداخت. پس حتما تا انتهای این گزارش با ال کا ایران همراه باشید.

کارخانه لوازم خانگی تولیپس کجاست ؟

برای بسیاری از خریداران لوازم خانگی مهم است که بدانند محصولات برند مورد علاقه شان در کدام کارخانه تولید می شود. محصولات لوازم خانگی تولیپس در ایران تولید می شود و اگر می خواهید بدانید که کارخانه لوازم خانگی تولیپس کجاست باید بگوییم که این کارخانه تولیدی در زميني به مساحت بيش از 60 هزار متر مربع و سالن هاي توليدي به ميزان 21000 متر مربع در شهر اصفهان واقع شده است.

کارخانه لوازم خانگی تولیپس

کارخانه لوازم خانگی تولیپس یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی کشور است چنانکه تمامی محصولات این برند لوازم خانگی ایرانی در این کارخانه و توسط متخصصان ایرانی تولید و به بازار ایران عرضه می شود.

همچنین اگر به دنبال آدرس کارخانه لوازم خانگی تولیپس هستید، کارخانه این برند ایرانی در کیلومتر 10 جاده تهران – اصفهان، بلوار آزادگان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 42 واقع شده که با نام شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و کدپستی 19981465 شناخته می شود.

فعالیت لوازم خانگی تولیپس

محصولات تولیپس از سال 1380 وارد بازار لوازم خانگی ایران شده است. در حقیقت پروژه تولیپس با هدف عرضه لوازم خانگی با کیفیت و کارآیی مطلوب برای بازار ایران و با استفاده از دانش و استانداردهای موجود در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (پاناسونیک) وارد فاز عملیاتی شد.

لوازم-خانگی-تولیپس

فرایند تولید این برند لوازم خانگی ایرانی یک فرایند با کیفیت از تولید تا عرضه محصول است. بر همین اساس بنای تولید محصولات تولیپس در ایران بر اساس همکاری با شرکای با کیفیت منطقه شکل گرفت چنانکه شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی متعبر در ترکیه و چین که شرکای تجاری شرکتهای معتبر تولید کننده لوازم خانگی اروپایی بودند، شناسایی و پس از توافق بر روی استانداردها و مشخصات فنی مورد نظر شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و همچنین پس از گذراندن موفقیت آمیز آزمایشهای مربوطه، با نام تجاری تولیپس به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می شوند.

در خصوص استانداردهای مد نظر شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران می توان گفت که این استانداردها  شامل استاندارد ملی ایران (ISIRI)، استاندارد اروپا (IEC)، استانداردهای ایمنی و استانداردهای شرکت پاناسونیک ژاپن می شوند. در خصوص کیفیت لوازم خانگی تولیپس باید یادآور شد که کلیه مراحل فوق تحت نظارت سیستم تضمین کیفیت ایزو 9001-2008 صادره از شرکت لویدز انگلستان صورت می گیرند.

همین امر سبب شده تا کیفیت محصولات برقی تولیپس در جایگاه قابل قبولی قرار گیرد چراکه تمامی استانداردهای ذکر شده برای افزایش کیفیت محصولات لوازم خانگی تولیپس با سخت گیری هرچه تمام تر از سوی مدیران بخش تولید تولیپس اجرا می شود.

پاناسونیک یا تولیپس؛ مساله این است

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران که حدود نیم قرن به عنوان شریک تجاری پاناسونیک در بازار ایران فعالیت داشت، پس از خروج بدعهد آمریکایی از برجام مانند سایر بخش های صنعتی کشور با چالش هایی مواجه شد. البته هوشمندی مرحوم حاج محمد فرد قاسمی باعث شده بود تا در زمانی که این شرکت به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک مشغول به عرضه محصولات این کمپانی معتبر ژاپنی در بازار ایران بود، پروژه برند ایرانی تولیپس نیز در سال 1380 آغاز شود.

لوازم خانگی تولیپس

برجام گرچه برای اقتصاد ایران نغمه‌ی خوش آوایی به نظر می رسید اما در واقع یک طبل تو خالی بود که اقتصاد ایران را به زلف نداشته اش گره زد. با این حال مجموعه هایی که هوشمندانه تر عمل کرده بودند، توانستند تا حدودی از این چالش ها عبور کنند.

در سال 1397 با تغییر سیاست های کلی کشور که متاثر از سیاست های خصمانه غرب بود، و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر رونق و تولید ملی داشتند، با مدیریت سومین نسل از خانواده فرد قاسمی، محصولات تولیپس جایگزین لوازم خانگی پاناسونیک شد.

در حقیقت این جایگزینی یک رفتار استراتژیک و هوشمندانه بود که در راستای تولید ملی و رونق تولید برداشته شد.

نمایندگی لوازم خانگی تولیپس

بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه تولیپس

برند ایرانی تولیپس برای موفقیت در بازار ایران برنامه های زیادی را تدارک دیده و آنطور که خبرنگار ال کا ایران کسب اطلاع کرده است به زودی حضور پرقدرت این برند لوازم خانگی را به صورت هدفمند و همه جانبه در بازار ایران خواهیم دید. از این رو احتمالا این پرسش پیش خواهد آمد که نمایندگی فروش لوازم خانگی تولیپس کجاست؟

این حق مشتری است که از نمایندگی لوازم خانگی تولیپس بداند چرا که خرید هر محصول با کیفیتی از نماینده رسمی آن برند قابل اعتماد تر است. همچنین برند ایرانی تولیپس در مبحث شبکه نمایندگی های فروش لوازم خانگی برای فروش محصولات تولیپس عملکرد قابل قبولی داشته و طی این سالها بر تعداد نمایندگی‌های این برند لوازم خانگی افزوده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، تعداد نمایندگی لوازم خانگی تولیپس به  عدد می رسد. شما می توانید برای اطلاع از آدرس این نمایندگی های فروش محصولات تولیپس به سایت لوازم خانگی تولیپس مراجعه و اطلاعات کافی از نمایندگی های فروش لوازم خانگی تولیپس را به دست آورید.

نمایندگی مرکزی لوازم خانگی تولیپس

شرکت تولیپس نیز مانند تمامی شرکت های معتبر لوازم خانگی ایرانی دارای یک دفتر مرکزی است. اگر به دنبال آدرس نمایندگی مرکزی لوازم خانگی تولیپس هستید، در این گزارش کار را برای شما آسان کردیم و آدرس نمایندگی مرکزی این برند ایرانی را برای شما مخاطبان خوب ال کا ایران به اشتراک گذاشته ایم.

نمایندگی مرکزی لوازم خانگی تولیپس در تهران واقع شده و یک تیم کاملا کار آزموده با مدیریت خانواده فرد قاسمی در حال هدایت این مجموعه هستند.

آدرس نمایندگی تولیپس تهران ، خیابان نلسون ماندلا (جردن) کوچه گلدان، پلاک 8 طبقه 4 و همچنین کدپستی شرکت 1966883487 است.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولیپس

تلویزیون های تولیپس پلاس در نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی شد

در شرایطی که خریداران لوازم خانگی در بازار ایران باید هزینه های بالایی را برای خرید یک محصول بپردازند، خدمات پس از فروش و عملکرد آن یک فاکتور ویژه برای انتخاب خریداران لوازم خانگی از یک برند ایرانی است. خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولیپس نیز از این قاعده مستثنا نیست در نتیجه مخاطبان نیز به دنبال این مهم هستند.

تعداد خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولیپس در کل کشور به عددی بالغ بر 400 مرکز خدمات می رسد. فعالیت متمرکز تولیپس بر بخش خدمات لوازم خانگی به همینجا ختم نمی شود چرا که برای خریداران این برند لوازم خانگی ایرانی این امکان فراهم شده تا در صورت هرگونه نارضایتی و یا شکایت از تولیپس بتوانند به صورت مستقیم از بخش شکایات مشکل خودرا با مجموعه تولیپس در میان بگذارند.

همچنین آدرس دفتر مرکزی خدمات پس از فروش لوازم خانگی تولیپس واقع در تهران، خیابان توانیر، بالاتر از میدان شهید عباس پور، پلاک 22 ساختمان یاس، طبقه زیر همکف  است که با کدپستی 1434887715 شناخته می شود.

برای تماس با مرکز خدمات پس از فروش این برند نیز می توانید با شماره 88793901 021 الی 3 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات و قیمت لوازم خانگی تولیپس

در این بخش قصد داریم تا مشخصات چند محصول پر طرفدار تولیپس را برای شما منتشر کنیم. قیمت لوازم خانگی تولیپس نسبت به رقبا در بازار رقابتی است. در این بخش مشخصات و قیمت چند محصول را منتشر خواهیم کرد اما احتمالا در زمان های مختلف قیمت لوازم خانگی تولیپس تغییر خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت لوازم خانگی تولیپس می توانید یک جستجوی ساده در فضای وب داشته باشید. در حال حاضر اگر قصد خرید محصولات برند ایرانی تولیپس را دارید باید بدانید که این محصولات در فروشگاه های زنجیره ای و همچنین سایت های فروش آنلاین در دسترس شما قرار دارد.

بهتر است برای اطلاع از قیمت لوازم خانگی تولیپس در همان زمانی که قصد خرید دارید، از طریق سایت های فروش آنلاین مطلع شوید.

در ادامه به معرفی مشخصات چند محصول تولیپس و قیمت لوازم خانگی تولیپس خواهیم پرداخت.

آون توستر تولیپس 

 

پخت انواع نان، شیرینی و پیتزا با کمک آون توستر انجام می شود و نیاز به این دستگاه پخت و پز در هر خانه و یا محل کاری احساس می شود اما آنچه که اهمیت دارد، انتخاب محصولی با کیفیت و کاربردی است که مدل های آون توستر تولیپس با مجموعه ای از امکانات تعبیه شده و همچنین گنجایش بالا در کنار قیمت ارزان یک گزینه مناسب محسوب می شود.

آون توستر تولیپس

آون توستر تولیپس یک محصول کاملا ایرانی است که نگرانی بابت خدمات پس از فروش و گارانتی آن نیز وجود ندارد و در واقع با خیالی راحت می توان این محصول را تهیه کرد. علاوه بر این، میزان رضایت مندی از این محصول گواه این موضوع است که حتما برای خرید یک محصول با کیفیت نیاز به پرداخت هزینه های سنگین نیست و می توان یک آون توستر خوب با قیمت ارزان تر خریداری کرد.

توان 2000 وات، حضور 4 المنت حرارتی و البته قیمت ارزان از جمله ویژگی هایی است که در نگاه نخست جلب توجه می کند و از مزیت های کلیدی آون توستر های تولیپس تلقی می شود. گنجایش بالای این آون توستر برای قرار دادن و پختن حجم بالایی از مواد غذایی ایده آل است و علاوه بر امکانات ذکر شده، نمی توان طراحی شیک و وجود دستگیره از جنس استیل را نادیده گرفت. لیستی از مشخصات و قیمت این محصول در ادامه گرد اوری شده است.

قیمت آون توستر تولیپس

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

آون توستر تولیپس مدل OT-A3807CD

 

  • گنجایش: 38 لیتر
  • تعداد طبقه: دو عدد
  • سایر امکانات: توری میوه خشک کن، مجموعه سیخ و چنگک جوجه گردان و دستگیره جوجه گردان و کانوکشن

4.885.000 تومان

آون توستر تولیپس مدل OT-A3807

  • گنجایش: 38 لیتر
  • تعداد طبقه: دو عدد
  • سایر امکانات: جوجه گردان و  کانوکشن و تایمر

4.885.000 تومان

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507

  • گنجایش: 38 لیتر
  • تعداد طبقه: دو عدد
  • سایر امکانات: توری میوه خشک کن، مجموعه سیخ و چنگک جوجه گردان و دستگیره جوجه گردان و کانوکشن

5.515.000 تومان

آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

  • گنجایش: 38 لیتر
  • تعداد طبقه: دو عدد
  • سایر امکانات:  دارای 4 المنت در بالا و پایین دستگاه، مجهز به سیستم کانوکشن، قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان

4.598.000 تومان

 

همزن برقی تولیپس 

همزن برقی تولیپس دارای پایه، دو پره و خمیر زن است و از این جهت برای استفاده آشپزهای حرفه ای و یا کدبانوها یک محصول تمام عیار و کاربردی است. با استفاده از این محصول می توان لذت آشپزی و پخت انواع شیرینی را تجربه کرد و نگرانی بابت خراب شدن تیغه های آن نداشت زیرا از جنس استیل ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارد.

همزن برقی تولیپس

یکی از ویژگی همزن های برقی تولیپس وجود 5 حالت سرعت است که با کمک یک دکمه قابل کنترل بوده و می توان به راحتی تغییر داد. طراحی این محصولات نیز جلب توجه کرده و با نسخه های لوکس و گران قیمت بازار برابری می کند.

جاروبرقی تولیپس 

نام های بزرگی نظیر بوش، فیلیپس، سامسونگ و ال جی.. در بازار جاروبرقی فعالیت می کنند و رقابت تنگاتنگی میان این برندها وجود دارد که البته در کنار ارائه امکانات بالا از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و با توجه به خروج شرکت های خارجی و قیمت های سرسام آور لوازم خانگی و عدم اطمینان از اصل بودن کالا، خرید آن ها چندان توصیه نمی شود. برندهایی ایرانی نظیر پارس خزر، تولیپس و .. طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشتند و از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه آن می توان به جاروبرقی تولیپس  اشاره کرد.

جاروبرقی تولیپس

جاروبرقی تولیپس از قدرت کافی برای تمیز کردن خانه های بزرگ را دارد.علاوه بر این، جاروبرقی کیسه دار تولیپس مجهز به فیلتر HEPA است که در ساختار جاروبرقی ها نقش مهمی را در افزایش سطح ایمنی و بهداشت محیط ایفا می کند. هپا ( HEPA) مخفف عبارت High Efficiency Particulate Air به معنای فیلتر ذرات با بازدهی بالا است که یکی از کارآمد ترین فیلترهای ایمنی به شمار می رود و به ویژه در شرایط کرونایی، می تواند از بروز انواع بیماری های تنفسی و نفوذ مواد آلرژی زا به سیستم تنفسی جلوگیری کند.

قیمت جاروبرقی تولیپس

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

جاروبرقی تولیپس مدل VC_620

 

  • فیلتر هپا HEPA
  • کیسه قابل شستشو
  • کیسه 3 لیتری دائمی
  • لوله استیل تلسکوپی
  • دارای طراحی کامپکت و ارگونومیک

4.074.000 تومان

جاروبرقی تولیپس مدل VC-622S

  • فیلتر هپا HEPA
  • کیسه قابل شستشو
  • سیم جمع کن خودکار
  • لوله استیل تلسکوپی
  • تعداد سری: سه عدد

4.372.000 تومان

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A 635 D

  • فیلتر هپا HEPA
  • سیم جمع کن خودکار
  • بدون کیسه
  • لوله کنفی

ناموجود

جاروبرقی VC – A610
  • توان :2400 وات جنس :ABS
  • رنگ : مشکی
  • رده: جاروبرقی بدون کیسه
4.327.000 تومان
جاروبرقی VC – 625 D
  • توان :2400 وات جنس :ABS
  • رنگ : مشکی، سفید و نقره ای
  • رده: جاروبرقی بدون کیسه
5.062.000 تومان

 

بخارشوی تولیپس 

کاربردهای بخارشوی بسیار بالا است و علیرغم ظاهر جمع و جور خود همانند یک دستیار همه فن حریف تمامی امور منزل نظیر شستشوی دیوار پذیرایی، کفپوش، اجاق گاز و یا سرویس بهداشتی را انجام می دهد. برای استفاده بهتر از این محصول حتما باید در انتخاب برند دقت لازم را داشت و محصولی مطمئن خریداری کرد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم به معرفی بخارشوی تولیپس  بپردازیم.

بخارشوی تولیپس

بخارشوی تولیپس برای تمیز و ضدعفونی کردن محیط خانه گزینه خوبی بوده و با خیالی راحت می توان امور منزل را به آن سپرد.ویژگی هایی مانند فشار بخار عالی، انواع لوازم جانبی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از نقاط قوت این محصول بوده و منجر به افزایش رضایت کاربران ایرانی شده است.

قیمت بخارشوی تولیپس

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

 بخارشوی SC – A691

  • توان :1600 وات
  • جنس :ABS رنگ : مشکی
  • فشار بخار خروجی: 4 الی 4.5 بار
  • ظرفیت مخزن:1.6 لیتر

4.002.000 تومان

 

بخاری برقی تولیپس

با نزدیک شدن به فصل سرما بازار خرید بخاری داغ می شود و در این میان تولیپس یکی از تولید کنندگان بخاری برقی دارای گارانتی و خددمات پس از فروش است. در ادامه چند مدل از محصولات این شرکت معرفی شده است.

قیمت بخاری برقی تولیپس

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

 بخاری برقی EH – A204

توان :2000 وات

جنس :ABS

رنگ :سفید

رده: هالوژنی

3.305.000 تومان

 بخاری برقی EH – 202

توان :1200 وات

جنس :ABS

رنگ : خاکستری , سفید

رده: هالوژنی

1.400.000 تومان

 بخاری برقی فن دار تولیپس

توان :2000 وات

جنس :فلز

رنگ : مشکی , سفید

رده: فن دار

 ناموجود

 

سایت تولیپس

امروزه تمامی برترین و بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا مهمترین مسیر ارتباطی خود و مشتریانشان را وب سایت و شبکه های اجتماعی مجموعه خود می دانند. از همین رو مدیران این برند ایرانی نیز اهمیت ویژه ای برای راه اندازی سایت تولیپس قائل هستند.

در خال حاضر سایت تولیپس در حال به روز رسانی است تا با توجه به آخرین استانداردهای روز دنیا، سایت تولیپس نیز از لحاظ کد نویسی به آخرین فناوری های حوزه طراحی سایت مجهز شده باشد.

با این حال اگر می خواهید آدرس اینترنتی سایت تولیپس را بدانید، باید به دامنه www.Neico-electric.com مراجعه کنید.

مارک تولیپس خوبه

به سوال مارک تولیپس خوبه یا جاروبرقی تولیپس خوبه؟ نمی توان پاسخ دقیقی داد زیرا افراد باید براساس بودجه و احتیاجات خود تصمیم بگیرند اما اگر بخواهیم در مورد کیفت محصولات تولیپس صحبت کنیم می توان گفت که در پشت این برند سال ها تجربه همکاری ناسيونال ایران و پاناسونیک قرار دارد و با توجه به این که در بازار ایران تنها برند ایرانی وجود دارد نام آن می تواند در کنار برندهای معتبر بازار ایران در بخش لوازم خانگی کوچک قرار بگیرد.

مارک تولیپس خوبه یک سوال کلی است که برای پاسخ به آن باید فاکتورهای دیگری مانند طراحی ساخت و امکانات محصول را در نظر داشت که تولیپس همواره بر روی این موارد تاکید کرده است.

جشنواره لوازم خانگی تولیپس

جشنواره لوازم خانگی تولیپس

اولین جشنواره لوازم خانگی تولیپس با آغاز فصل زمستان توسط صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در بهمن ماه 1400 برگزار شد اما در حال حاضر امکان خرید اقساطی محصولات این شرکت از طریق اسنپ پی وجود دارد.

جشنواره فروش زمستانی تولیپس یا جوایز نخستین دوره قرعه کشی صنایع الکتریکی ناسیونال ایران شامل

  • یک دستگاه 206
  • 55 عدد سکه تمام بهار آزادی
  • 10 دستگاه تلویزیون 43 اینچ تولیپس پلاس

کلام آخر

تولیپس به پشتوانه تجربه حدود نیم قرن فعالیت مشترک با برند ژاپنی پاناسونیک، تولید و وارد بازار ایران شده است. انتظار می رود که مدیران شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با تکیه بر همین تجربه، رضایت مشتری ایرانی را دستور کار خود قرار داده و با نهایت دقت در تولید محصولات با کیفیت ایرانی، علاوه بر تحقق شعار سال، به فکر ارتقاء سطح کیفیت و تغییر نگرش نسبت به برند ایرانی، به ویژه در صنعت لوازم خانگی ایران باشند.

نگاه به بخشی از افتخارات این شرکت طی سال های گذشته نشان می دهد که برند ایرانی تولیپس می تواند در کسب رضایت مشتری از کیفیت و خدمات حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

محصولات توليدي اين شرکت دارای استاندارد ايمني ايران می باشد.

اين شرکت اولين دريافت کننده استاندارد تضمين کيفيت در توليد لوازم خانگی برقی در ايران مي باشد (از شرکت لويدز ريجستر انگلستــــــان) در حـــــــال حاضر داراي استاندارد تضمين کيفيت ISO 9001 – 2000  مي باشد.

دريافت لوح واحد نمونــه کشوری در سال ۱۳٧۸

دريافت لوح پيشکسوت در صنعـــت سال ۱۳۸٠

دريافت لوح واحد نمونه کيفيت برتر فرآورده لوازم خانگی در سال ١٣٨١

دريـــــافت لوح پيشکســـــوت نمونـــه استان اصفهان در سال ۱۳۸٢

دارای گـــواهينــــامه حمــــايت از مصـــــرف کننده در سال ۱۳۸۳

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 18 شهریور 1400 در 3:26 ب.ظ

    برای چهار تا سوال ساده نشستی قصه حسین کرد نوشتی؟!!

  • حامد شاه | 30 شهریور 1400 در 2:07 ب.ظ

    سلام و درود. نظر شخصی بنده به عنوان یه تعمیرکار لوازم خانگی و یک مصرف کننده این هست که اگر بهترین برند دنیا رو هم که تولید کنید ولی زمانی که قطعاتی مثل تیغ و توری آبمیوه گیری یا قطعات بدنه یا قطعاتی که قابل تعمیر نمیباشد رو توی بازار یا توی نمایندگی نشه پیدا کرد اون برند یا سازنده دستگاه به هیچ دردی نمیخوره. توصیه بنده برای خرید لوازم خانگی اینه که اول پیگیر این باشید که آیا قطعات مصرفی توبازار موجود هست یا خیر

    • حسین محمدی | 27 شهریور 1402 در 6:45 ب.ظ

      مهمترین مزیت لوازم خانگی و آشپزخانه با برند ایرانی مدت زمان بالای تولید هر مدل می باشد این موضوع باعث فراوانی قطعات یدکی و مصرفی و ارزانی ان نسبت به قطعات لوازم خانگی خارجی است شرکت ناسیونال ایران در سال 1351 تاسیس شده و از سال 1351 تا سال 1397 لوازم خانگی ناسیونال که در سال 1363 به پاناسونیک تغییر نام داد را تولید می کرد پس از توقف تولید لوازم خانگی پاناسونیک ابتدا لوازم خانگی مدیا را وارد و عرضه و سپس با برند ایرانی تولیپس ( بمعنی گلهای لاله یا همان لاله زار ) اقدام به تولید لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه نمود بعد از پارس خزر که رتبه نخست فروش لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه در ایران را دارد شرکت ناسیونال ایران دومین شرکت بزرگ تولیدی در ایران است و تعداد زیادی نمایندگی خدمات پس از فروش در سطح کشور دارد قطعا مشکلی در تهیه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش محصولات ان وجود ندارد