Dolby Atmos به ساندبار هایسنس
اخبار لوازم خانگی

تکنولوژی Dolby Atmos به ساندبار هایسنس اضافه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکنولوژی Dolby Atmos به ساندبار های هایسنس اضافه شد. کمپانی هایسنس در نمایشگاه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکنولوژی Dolby Atmos به ساندبار های هایسنس اضافه شد. کمپانی هایسنس در نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که فناوری Dolby Atmos را به سری ساندبار های U5120G اضافه شده است.

ساندبار های U512OG Dolby Atmos هایسنس شامل بلندگو های اصلی و فرعی برای ایجاد میدانی از صدای فراگیر است که قادر است از هر جهت صدا را پخش کند. این ساندبار از 12 بلندگو و ساب ووفر بهره مند شده تا با قدرت بیشتری صدا را در فضا پخش نماید.

Dolby Atmos به ساندبار هایسنس

نیک پیترز، رئیس بازاریابی هایسنس استرالیا گفت: استرالیایی ها به طور فزاینده ای به دنبال افزایش سرگرمی در خانه خود هستند در همین راستا ما خوشحالیم که با ارائه ساندبار های گسترش یافته قادریم بهترین صدا را به مشتریان ارائه دهیم.

Dolby Atmos به ساندبار هایسنس

وی در ادامه گفت: ما در هایسنس در بخش تلویزیون های بزرگ و کوچک به نوآوری و کیفیتی که ارائه می دهیم، افتخار می‌ کنیم. از آنجایی که ما قصد داریم با ارائه محصولات صوتی و تصویری تجربه داشتن سینما را در خانه لمس کنید، طیف ممتازی از ساندبار ها را راهی بازار نمودیم تا این هدف ما محقق شود.

در حال حاضر که کمپانی هایسنس تکنولوژی Dolby Atmos را به سری جدید ساندبار ها خود افزوده است همچنین این تکنولوژی از حالا به بعد در تلویزیون های  2022 TriChroma Laser Cinema ، تلویزیون ULED و تلویزیون  mini-LED قابل رویت است.

شما می توانید ساندبار U512OG هایسنس را با قیمت 799 دلار خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟