امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625
اخبار لوازم خانگی

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن یکی از برندهای گروه مادیران است که در زمینه تولید انواع لوازم ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن یکی از برندهای گروه مادیران است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران فعالیت می کنند و سال هاست که محصولات این شرکت ایرانی به ویژه تلویزیون در خانه های ایرانی حضور دارد. تنوع محصولات ایکس ویژن بالا بوده و در بخش یخچال فریزر نیز مدل های زیادی برای عرضه به بازار وجود دارد که با ارائه توضیحاتی درباره یخچال ایکس ویژن مدل دو قلو می توانید انتخاب راحت تری داشته باشید  به همین دلیل در این بخش به معرفی امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 پرداختیم.

 

گسترش فعالیت های برند ایکس ویژن با راه اندازی بخش لوازم خانگی در سال 1395 و عرضه ماشین لباسشویی و نیز یخچال ایکس ویژن رقم خورد

 یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

تمامی مشتریان باید از ویژگی و امکانات یخچال فریزر به هنگام خرید اطلاع داشته باشند تا مدل مناسب خود را خریداری کنند. شاید برای شما پیش آمده که به هنگام مراجعه به بازار نام فناوری های یخچال فریزر به گوش شما خورده باشد اما از کارایی آن ها آگاهی نداشته باشید. در ادامه به کاربرد فناوری های به کار رفته در یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 اشاره شده که پیشنهاد می شود پیش از انتخاب نگاهی به آن ها بیندازید.

فناوری گردش هوای چندگانه

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

فناوری گردش هوای چندگانه طی سال های گذشته در اکثر یخچال های امروزی و مدرن وجود دارد که به تازه ماندن هر چه بهتر مواد غذایی کمک می کند و در لیست امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 بسیار مورد توجه قرار می گیرد.دریچه هایی  در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال ایکس ویژن قرار گرفته که به کمک آن ها هوای سرد در تمامی طبقات یخچال به صورت یکنواخت جریان پیدا می کند.

سرمایش سریع (Super Cooling)

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

یخ زدگی و سرد شدن سریع مواد غذایی باعث تازه ماندن مواد غذایی و همچنین حفظ ارزش غذایی می شود. به همین دلیل این تولید کننده ایرانی از قابلیت سرمایش سریع (Super Cooling) در مدل های خود بهره برده است. فناوری سرمایش و انجماد سریع در مدت زمان کوتاهی می تواند دمای داخل یخچال را تا 2 درجه سانتیگراد کاهش دهد و دمای فضای داخلی فریزر  نیز در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه برساند.

ظرفیت بالا

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

ظزفیت و گنجایش بالا یکی از فاکتورهای اصلی خانواده های پرجمعیت برای خرید یخچال فریزر است که مدل های دو قلو در مقایسه با سایر مدل ها ظرفیت بالایی دارد و این قانون در یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 نیز رعایت شده که البته به دلیل طراحی جداگانه و در نتیجه فضای بیشتر برای ذخیره سازی مواد غذایی به نسبت برخی از مدل های موجود در بازار برتر است.

وجود دو دستگاه مجزا

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

یکی دیگر از امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 که جالب توجه است وجود یک محصول با دو عملکرد است. این مدل ایکس ویژن دو دستگاه جداگانه است که به طور هماهنگ عمل کرده و امکان استفاده از هر دستگاه به صورت مجزا وجود دارد.

آبریز

وجود آبریز در یخچال فریزر برای بسیاری از خانواده ها اهمیت دارد زیرا دیگر نیاز نیست برای نوشیدن آب درب یخچال را باز و بسته کنند که در نتیجه از خراب شدن یخچال فریزر و تعویض لاستیک دور درب جلوگیری می کند.

مشخصات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

امکانات یخچال فریزر دو قلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

تعداد طبقات یا ابعاد یخچال ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 از جمله مواردی است که از سوی مخاطبان مطرح شده و به همین دلیل مشخصات این مدل در ادامه معرفی شده است.

مشخصات یخچال ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625

ظرفیت کل

ظرفیت یخچال

ظرفیت فریزر

625 لیتر

360 لیتر

265 لیتر

تعداد طبقات یخچال

تعداد طبقات فریزر

4 طبقه و دو کشو

4 کشو و دو طبقه

صفحه نمایش LED لمسی

دارد

آبریز

دارد

سایر امکانات

محفظه میوه و سبزی، طبقات بسیار مقاوم و بادوام، سیستم گردش هوای چندگانه، فناوری انجماد سریع و عملکرد جداگانه

خدمات پس از فروش ایکس ویژن

ایکس ویژن مادیران

محصولات ایکس ویژن از جمله یخچال فریزر با گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران روانه بازار می شوند. این گروه بیش از 50 سال در این صنعت سابقه دارد و در نتیجه نگرانی از این بابت وجود ندارد. این گروه با 738 نماینده خدمات پس از فروش و  6 مرکز توزیع کالا سالیانه به بیش از 250 هزار مشتری سازمانی و شخصی خدمات ارائه می دهد.

محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران به فروش می رسد که برای تهیه این مدل می توانید به سایت و یا فروشگاه های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟