گوگل تی وی در 2022
اخبار لوازم خانگی

قابلیت های جدید گوگل تی وی در 2022 چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش های دریافت شده از قابلیت های جدید گوگل تی وی در 2022 ، گوگل برای ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش های دریافت شده از قابلیت های جدید گوگل تی وی در 2022 ، گوگل برای این سرویس آنلاین علاوه بر امکاناتی همانند جفت سازی سریع، قابلیت های دیگری را نیز همانند برنامه تناسب اندام، کنترل‌ های خانه هوشمند و ارتباطات ویدیویی را در نظر گرفته است.

کمپانی گوگل به دلیل نگرانی‌ هایی که در رابطه با سویه جدید امیکرون وجود داشت، در CES حضور پیدا نکرد با این حال این شرکت پروژه های خود را برای به‌ روزرسانی ویژگی‌ های Google TV پیش برد که تا در سال جدید این ویژگی ها بر روی تلویزیون گوگل در دسترس قرار بگیرد.

در همین راستا، گوگل در حال بررسی یکپارچه سازی بهتر سرویس برای کنترل خانه های هوشمند بوده، این به کاربر اجازه می دهد تا لوازم خانگی هوشمند  مربوطه را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنند یا به صوت اتوماتیک آن را نصب کنید. همچنین راب کاروسو، مدیریت عامل محصول گوگل تی وی به آخرین تغییرات گوشی های اندرویدی نیز اشاره نموده و از قابلیت فیتنس به عنوان یک فضای باز برای اکتشاف یاد کرده است.

گوگل تی وی در 2022

به احتمال زیاد منظور از این تغییرات ذکر شده خدمات خود گوگل مانند Google Fit و Fitbit و همچنین خدمات تناسب اندام باشد. این در حالیست که رقبای گوگل مانند اپل، ال‌ جی و سامسونگ در حال حاضر خدمات تناسب اندام را برای دستگاه‌ های تلویزیونی ارائه کرده اند و یا به زودی عرضه می شود.

علاوه بر این، گوگل تصمیم دارد بر روی این سرویس خود کانال های تلویزیونی رایگان با پخش زنده را گسترس دهد. این کمپانی یک ابتکار جدیدی را در ماه دسامبر به عنوان تلویزیون پلوتو آغاز کرد اما در حال حاضر تنها محدود ایالات متحده فعال است.

در نهایت، گوگل اظهار کرده که به دنبال راه هایی برای گسترش ارتباطات ویدیویی در Google TV است به همین دلیل این بدیهی است که تلویزیون های مجهز به گوگل تی وی نیازمند به دوربین هستند. اگر چه برخی از تلویزیون‌ های هوشمند در ابتدا از دوربین بهره مند بودند اما به دلیل نگرانی‌ هایی که در رابطه با حفظ حریم خصوصی وجود داشت این دوربین‌ ها در سری های بعدی حذف شدند. سونی که یکی از مهمترین شرکای گوگل تی وی است، قصد دارد دوربین گوگل تی وی را در سال 2022 راه اندازی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟