دو اتو بخار جدید پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

دو اتو بخار جدید پاناسونیک به بازار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو اتو بخار جدید پاناسونیک برای سهولت در اتو کردن لباس‌ ها بدون توجه به جنس ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو اتو بخار جدید پاناسونیک برای سهولت در اتو کردن لباس‌ ها بدون توجه به جنس پارچه آن ها معرفی شدند.

دو اتو بخار جدید پاناسونیک

برخلاف اتو های معمولی که آب ذخیره شده بر روی کفی اتو تبخیر می شود، ژنراتور های بخار پاناسونیک به صورت پیوسته آب را تبخیر می کند و آن ها داخل دیگ بخار داخلی ذخیره می نماید. دو مدل اتو بخار جدیدی که قرار است به تازگی عرضه شوند دارای مخزن آب با ظرفیت 1.8 لیتری بوده و به قابلیت ضد کلک برای جلوگیری از تجمع نا خالصی های آب در راستای حفظ قدرت پخش بخار مجهز شده اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اتو بخار های بازار ایران کدامند؟

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-GT500 قادر است دمای بهینه 135 درجه سانتیگراد را ارائه دهد اگر چه امکان افزایش دما تا 155 درجه سانتیگرادفراهم شده با این حال کاربران می توانند دمای مورد نظر خود را انتخاب کنند. از آن جایی که کارکرد این دستگاه بسیار آسان است، جهت استفاده از آن فقط نیاز است که سالی یک بار داخل مخزن آب ریخته شود.

دو اتو بخار جدید پاناسونیک

اتو بخار پاناسونیک NI-GT200  دارای یک صفحه نمایش بوده که برای کاربران دما را به نمایش می گذارد تا به راحتی گرما را بر اساس نوع پارچه تنظیم کنند. فقط نمی توان آب را داخل مخزن آن نگه داشت و هر سه هفته یک بار نیاز به تخلیه آب دارد. لازم است بدانید که قابلیت Calc-Indicator زمان تخلیه اتو بخار را به کاربران اطلاع می دهد.

دو اتو بخار جدید پاناسونیک

اتو بخار پاناسونیک NI-GT500NSJ در رنگ مشکی و طلایی با توان ورودی 2400 وات و توان بخار 720 گرم در حال حاضر با قیمت 629 دلار در دسترس است. اتو بخار پاناسونیک NI-GT200ASJ در رنگ مشکی و آبی با ورودی برق 2400 وات و قدرت بخار 600 گرمی با قیمت 439 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟