نماینده اصفهان
لوازم خانگی ایرانی

گزارش سمینار نماینده اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،اولین سمینار معرفی محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران(سهامی خاص) ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،اولین سمینار معرفی محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران(سهامی خاص) با برند تولیپس و تولیپس پلاس، پس از دو سال که به دلیل پاندمی کرونا برگزاری اینچنین رویدادها از سوی شرکت متوقف شده بود، در تاریخ 27/10/1400 در شهر اصفهان و با حضور بیش از 450 نماینده فروش فعال در استان اصفهان و شهرکرد در مرکز همایش دیپلمات برگزار گردید. در این همایش باشکوه روند فعالیت های انجام شده در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (سهامی خاص) از بدو تاسیس تا به امروز و همچنین برنامه های سال 1401 و اقدامات انجام شده در حوزه بازاریابی و تبلیغات به جهت تثبت برند در جامعه، به حاضرین در سمینار معرفی شد.

 سمینار

 به گزارش روابط عمومی شرکت ، پس از خوش آمدگویی مدیرعامل شرکت آذین کالای مهر به عنوان نماینده برتر شرکت در استان اصفهان، آقای مهندس عباس ابهری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت، ضمن تشکر از مجموعه مدیران شرکت آذین کالای مهر به عنوان یکی از نمایندگان برتر کشوری شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، به تشریح فعالیت ها و روند تولیدات شرکت از سال 1397 تا کنون پرداخت و برنامه های شرکت را در خصوص توسعه محصولات و همچنین افزایش تیراژ تولید در این سالها و سنوات آتی توسط ایشان تشریح گردید. همچنین در ابتدای صحبتهای ایشان، از خدمات و اقدامات زنده یاد حاج محمد فرد قاسمی به عنوان موسس و بنیان گذار مجموعه ناسیونال ایران صحبت شد و یادآور شد که اگر امروز تولیدات برند تولیپس به عنوان یک محصول ایرانی در بازار ایران سهم قابل توجهی برای خود ایجاد کرده است، مرهون فکر و ایده های ایشان و فعالیت و تلاش ایشان از بدو تاسیس شرکت تا زمان حیات ایشان بوده است. وی افزود با توجه به رشد فعالیت های شرکت، امروز در صنعت لوازم خانگی، مجموعه هیات مدیره شرکت به عنوان ارکان اصلی این صنعت در جوامع و انجمن های تخصصی مرتبط با موضوع لوازم خانگی فعال بوده و ایده های خلاقانه ایشان در رسد و بهتر شدن این صنعت تاثیرگذار بوده است.

پس از سخرانی ایشان و پخش تعدادی از تیزرهای تبلیغاتی اجرا شده در رسانه های سراسری، سرکارخانم شیرین هاشمی به عنوان مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت، در قالب یک ارایه جامع، نسبت به معرفی روند رو به رشد شرکت از سال 1344 تا به امروز و همچنین تنوع محصولات و سبد کالاهای در حال تولید شرکت در بخش های مختلف اقدام نمود. همچنین محصولات جدید شرکت که در سال 1400 به سبد محصولات قبلی شرکت اضافه گردیده اند، نظیر جاروبرقی ها مدل 610، اتوی بخار، انواع خردکن و آب مرکباتگیری و … توسط ایشان به حاضرین در همایش معرفی گردید. در بخش بعدی گزارش تهیه شده توسط ایشان، جزییات و اقدامات انجام شده در خصوص تبلیغات صورت گرفته ، کمپین های اجرا شده و همچنین مشارکت و سرمایه گذاری شرکت در ساخت برنامه مفرح جوکر بیان گردید و در انتها نیز جشنواره جوایز 55 سالگی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران مجدد خدمت نمایندگان فروش استان معرفی و نحوه شرکت در این جشنواره فروش و چگونگی برخورداری از شانس برنده شدن در این جشنواره برای ایشان تشریح گردید. در انتها همایش از کلیه مدعوین در ضیافت شامی که تدارک دیده شده بود، پذیرایی گردید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟