اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی در دو مدل راهی بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو مدل از اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی در بازار هند عرضه شد و در حال حاضر ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو مدل از اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی در بازار هند عرضه شد و در حال حاضر آماده فروش است. گردنبند های سونی با نام های SRS-NB10 و SRS-NS7 یک تجربه جدید با کیفیت بالا را ارائه می دهند که در قلب محصولات صوتی سونی جای گرفته است. SRS-NB10 قیمتی معادل  11990 روپیه ( 161 دلار) دارد و SRS-NS7  با قیمت 22990  (308 دلار) به فروش می رسد. همچنین فرستنده بی سیم همراه برای SRS-NS7 حدودا 5690 روپییه معادل  76 دلار قیمت دارد.

اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی

سونی SRS-NB10 دارای یک بلندگوی تمام برد و رادیاتور های غیرفعال است که باعث می شود کاربران شنیدن یک صدای با کییفت را تجربه نمایند. اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی برای رویداد ها و جلسات آنلاین طراحی شده است و تا 20 ساعت می تواند شارژ باتری را ذخیره کند. به کارگیری فناوری پیکاپ صوتی سونی به صدای واضح تر در تماس ها و به حداقل رساندن نویز با استفاده از میکروفون های جهت دار کمک می کند. لازم به ذکر است که کیفیت صدا نیز از طریق قابلیت پردازش سیگنال صوتی پیشرفته دستگاه بهبود یافته است.

اسپیکر گردنبندی بی سیم سونی

سونی SRS-NB10 یک گردنبند سبک و راحت است که کمترین ناراحتی را هنگام استفاده از دستگاه حس می کنید. این گردنبند بی سیم را می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد و تنها با 10 دقیقه شارژ می توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد. همچنین SRS-NB10 دارای استاندارد IPX4 است، بنابراین در برابر تعریق و ریختن آب بر روی آن هیچ آسیبی نمی بیند.

سونی SRS-NS7 مدل گران‌ تر در بین دو گردنبند بی‌سیم بوده و سونی ادعا می کند که این اولین بلندگوی بی‌سیم گردنبند سازگار با Dolby Atmos در جهان است که ترکیبی مناسب از عملکرد و کارایی طراحی از جمله BRAVIA XR سونی را به کاربران ارائه می دهد. SRS-NS7 با پشتیبانی از برنامه 360 Spatial Sound Personalize  قادر است تا در 360 درجه صدا را پخش نماید، سونی می‌گوید فرستنده بی‌سیم همراه (WLA-NS7) باید به تلویزیون متصل شود و سپس از طریق بلوتوث با اسپیکر جفت شود تا شنیده صدایی عالی را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟