اخبار لوازم خانگی

انتخاب الکترونیک تولید 600 هزارمین ماشین لباسشویی را جشن گرفت + گزارش ویدیویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و برندهای زیر مجموعه این شرکت نظیر دوو، ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و برندهای زیر مجموعه این شرکت نظیر دوو، اسنوا و بست برای اکثر مشتریان ایرانی شناخته شده است و به تازگی این تولید کننده لوازم خانگی طی برگزاری جشنی از تولید 600 هزارمین ماشین لباسشویی خود خبر داد.

 

خروج آمریکا از برجام و در پی آن شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی از بازار ایران در سال 1397 رقم خورد و نمی توان منکر این شد که صنعت لوازم خانگی در این سال ها دچار چالش نشد اما این اتفاق باعث شد تا این صنعت مهم کشور روی پای خود بایستد و جای تعجب ندارد که گروه انتخاب الکترونیک در آستانه تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده لباسشویی در خاورمیانه باشد و از 600 هزارمین  لباسشویی تولید شده به نام این شرکت ثبت شود.

سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی به انتخاب الکترونیک تعلق دارد و با تمرکز بر روی عدم وابستگی به کشورهای خارجی و عرضه محصولات متنوع و مبتنی بر فناوری های روز دنیا و ارائه خدمات پس از فروش گسترده موفق شده تا یکی از پرچمداران این حوزه تلقی شود.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری TSC انتخاب الکترونیک افتتاح شد + ویدیو

ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری خانه است که شاید در گذشته نگرانی بابت تامین آن در بازار وجود داشت اما با تحقق عمق ساخت داخل بیش از 70 درصدی در محصولات شوینده انتخاب الکترونیک به نظر می رسد که این شرکت نقش مهمی در کاهش وابستگی به کشورهای خارجی داشته و تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده  لباسشویی در غرب آسیا حاصل تلاش های یک تیم بزرگ است.

جشن تولید 600 هزارمین ماشین لباسشویی انتخاب الکترونیک در روز یکشنبه 3 بهمن 1400 با حضور مدیران ارشد و اصحاب رسانه برگزار شد و مجتبی رنجکش؛ مدیر کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد: رکورد تولید 600 هزار محصولات شوینده اعم از ماشین لباسشویی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ظرفشویی به لطف خدا و همت گروه انتخاب الکترونیک رقم خورد که حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در کلیه واحدهای کارخانجات انتخاب الکترونیک است.

مجتبی رنجکش

وی در خصوص عمق داخلی سازی محصولات شوینده و تامین قطعات گفت: در حال حاضر بالغ بر 75 درصد از قطعات داخلی است و علاوه بر ایجاد عمق بیش از 75 درصدی به تکنولوژی های روز دنیا نظیر موتور اینورتر در محصولات خود دست یافتیم.

مهندس رنجکش افزود: گروه صنعتی انتخاب بزرگترین تولید کننده محصولات شوینده در ایران است و براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت، در 6 ماهه نخست امسال 51 درصد از سهم بازار وسایل شوینده به انتخاب الکترونیک اختصاص یافت که انتظار می رود در آینده ای نزدیک به رکود بزرگترین تولیدکننده محصولات شوینده  در غرب آسیا دست پیدا کنیم.

مهدی نصری؛ مدیر محصول ماشین لباسشویی و ظرفشویی انتخاب الکترونیک نیز در جریان این مراسم گفت: این موفقیت و کسب رکود 600 هزارمین محصول شوینده ثمره کار گروهی و تیمی است که در حال حاضر مهمترین چالش گروه انتخاب در بخش تولید مربوط به بحث رقابت می شود.

مهدی نصری

وی ادامه داد: برندهای ایرانی خوبی در بخش لباسشویی وجود دارد که وجود رقبای قوی منجر شده تا همواره به دنبال ایجاد مزیت های رقابتی باشیم و در تلاش هستیم تا از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش بهترین باشیم و طرح هایی ارائه بدهیم که در خور مشتری ایرانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • صالحی | 16 بهمن 1400 در 4:48 ب.ظ

    خیلی عالی
    با تشکر