جدیدترین ماشین لباسشویی سام الکترونیک چه ویژگی هایی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین ماشین لباسشویی سام الکترونیک چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سام الکترونیک در بخش تولید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری فعالیت می کند ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سام الکترونیک در بخش تولید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری فعالیت می کند که سال ها در این بخش تجربه دارد و نمایندگی محصولات سامسونگ نیز همچنان بر عهده این شرکت است. سبد محصولات این برند ایرانی شامل انواع ماشین لباسشویی و تلویزیون می شود که در این بخش به معرفی جدیدترین ماشین لباسشویی سام الکترونیک می پردازیم.

جدیدترین ماشین لباسشویی سام الکترونیک یک مدل 9 کیلویی است که با عنوان DD-P1485W شناخته می شود. نسخه های 9 کیلویی در حال حاضر برای خانواده های با جمعیت بیشتر از دو نفر ایده آل هستند که البته با خرید آن نگرانی بابت هزینه های بالای قبض نخواهید بود زیرا دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است.

لباسشویی سام الکترونیک مدل DD-P1485W با 16 برنامه شستشو ارائه می شود که از جمله می توان به شستشوی سریع در 15 و 42 دقیقه و پیش شستشو اشاره کرد.

امکانات ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل DD-P1485W

جدیدترین ماشین لباسشویی سام الکترونیک چه ویژگی هایی دارد؟

امکانات ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل DD-P1485W شامل قابلیت اضافه کردن لباس جا مانده و حین شستشو  می شود که در جدول به تمامی ویژگی های آن پرداخته شده است.

مشخصات لباسشویی سام الکترونیک

ظرفیت

9 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور

1400 RPM

رتبه انرژی مصرف

A+++

نوع موتور

دایرکت درایو

مکانیزم اتوماتیک

دارد

تعداد برنامه شستشو

16 عدد

صفحه نمایشگر لمسی

دارد

سایر امکانات

شستشوی سریع در 15 دقیقه، شستشوی سریع در 15 و 42 دقیقه و قابلیت خیساندن لباس و جهت حذف لکه های سخت

قابل اضافه کردن لباس حین کار

دارد

پیش شستشو

دارد

 

درباره سام الکترونیک

 

شرکت سامسونگ بعد از گرانی دلار و تحریم های ایران به ناچار بازار ایران را ترک کرد و نماینده رسمی این برند کره ای در ایران یعنی سام الکترونیک برای جبران این خلا بازار و به پشتوانه سال ها تجربه برند سام را معرفی کرد که در حال حاضر در دو بخش تلویزیون و ماشین لباسشویی فعالیت می کند.

محصولات سام با گارانتی و خدمات پس از فروش سام سرویس ارائه می شود و برخی از مشتریان محصولات این شرکت را با تولیدات سام گروه آتی اشتباه می گیرند.

شرکت سام سرویس هیچ ارتباطی با شرکت سام گروه آتی و محصولات این شرکت ندارد و سبد لوازم خانگی سام الکترونیک تنها شامل ماشین لباسشویی و لوازم صوتی و تصویری می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟