ساندبار سونی مدل HT-5400
اخبار لوازم خانگی

ساندبار سونی مدل HT-5400 از فصل بهار عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار سونی مدل HT-5400  به عنوان جدید ترین ساندبار این کمپانی معرفی شده است. ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار سونی مدل HT-5400  به عنوان جدید ترین ساندبار این کمپانی معرفی شده است. به نظر می رسد که این ساندبار از مجموعه ساندبار های سطح بالایی که اخیراً توسط این شرکت قرار است به بازار عرضه شود.

آنطور که سونی اعام کرده است ساندبار HT-5400 سیصد دلار قیمت خواهد داشت که برای کاربرانی که به دنبال ساندبار سطح متوسط یا پایین رده ای هستند و می خواهند در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود، صدای بهتری داشته باشند، مناسب است. با بررسی این ساندبار متوجه شدیم که سونی با طراحی این ساندبار یک ترکیب خوب از مقرون به صرفه بودن و عملکرد خوب را در نظر گرفته است.

 ساندبار سونی مدل HT-5400

ساندبار  HT-5400 سونی یک سیستم 2.1 کاناله بوده که قادر به تولید صدای فراگیر مجازی هنگام تماشای تلویزیون است. این دستگاه یک ساب ووفر بی‌سیم قدرتمند 130 وات دارد و خروجی کلی این سیستم 330 وات است که نسبت به قیمت، بسیار عالی است. این سیستم صوتی به دلیل ادغام تنظیمات و پشتیبانی از اتصال بی سیم، با مدل های مختلف تلویزیون سونی متصل می شود.

 ساندبار سونی مدل HT-5400

لازم به ذکر است که امکان استریم محتوا در HT-5400 از طریق ورودی های دیگر و همچنین با استفاده از بلوتوث وجود دارد. گزینه‌ های دیگری نیز همانند HDMI ARC و صدای اپتیکال وجود دارد، اگرچه ما انتظار داریم که وضوح و بهینه‌ سازی صدا آن به اندازه ساندبار های حرفه ای تر سونی نرسد.

عرضه ساندبار سونی مدل HT-5400 از فصل بهار ماه آوریل خواهد بود، اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت های دیگر کشور ها و مناطقی که قرار است عرضه شود، وجود ندارد. اگر چه هنوز اطلاعات کامل آن مشخص نشده اما با این حال، مقرون به صرفه بودن آن یک نقطه قوت بسیار مهم به شمار می آید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟