جاروبرقی بی سیم جدید ال جی
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی بی سیم جدید ال جی با قابلیت تخلیه خودکار مخزن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی بی سیم جدید ال جی به نام CordZero All-in-One Tower هر بار که بر روی داک قرار می ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی بی سیم جدید ال جی به نام CordZero All-in-One Tower هر بار که بر روی داک قرار می گیرد به صورت خودکار سطل گرد و غبار را خالی می کند.

جالب است بدانید که تخلیه خودکار مخزن گرد و غبار توسط یک سیستم فیلتراسیون سه مرحله ای پشتیبانی شده که از سه قسمت برای جلوگیری از پخش آلودگی و گرد و غبار ها برخوردار شدند. زمانی که جاروبرقی طولانی روشن بوده و زیاد کار کرده باشد و بعد از آن بر روی داک قرار می گیرد، به وسیله کمپرسور غبار ها جمع شده و محتویات مخزن به صورت کاملا بهداشتی در کیسه ذخیره سازی تخلیه می شود سپس هوا از دو فیلتر عبور کرده تا ذرات ریز گرد و غبار را حذف کند.

جاروبرقی بی سیم جدید ال جی

پس از اتصال، پکیج شارژ دوگانه قابل تعویض می‌ تواند هم جاروبرقی دستی و هم باتری یدکی را شارژ نماید تا 120 دقیقه کار کند.

جاروبرقی بی سیم جدید ال جی قادر است طیف وسیعی از قابلیت ها را به شما ارائه دهد تا از دیکر ابزار ها برای تمیز کردن خانه بی نیاز شوید. از این قابلیت ها می توان به نازل ال‌ جی پاور درایو موپ برای جاروبرقی و طی کشیدن به صورت هم‌ زمان اشاره کرد همچنین نازل Power Drive Mini به طور موثر مو های حیوانات خانگی را با استفاده از برس که گره نمی خورد، جمع می‌ کند. برس و نازل BeddingPower Punch با استفاده از ارتعاش و مکش برای حذف گرد و غبار از اثاثیه نرم مانند تشک ها و وسایل اتاق استراحت استفاده نمود.

جاروبرقی بی سیم جدید ال جی

سازگاری جاروبرقی CordZero All-in-One Tower ال جی با برنامه LG ThinQ باعث شده کاربران تاریخچه تمیز کردن را بررسی کنند، مشکلات دستگاه را تشخیص دهند، وضعیت فیلتر را بررسی کنند و زمانی که باتری ها به طور کامل شارژ شدند هشدار دریافت کنند.

جاروبرقی CordZero ال‌ جی هم‌ اکنون درفروشگاه های لوازم خانگی  و LG.com/au به صورت آنلاین در دو رنگ، بژ و خاکستری با قیمت 1699 دلار در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟