تکنولوژی Twin Cooling یخچال فریزر کلور چه مزیت هایی دارد؟ + مشخصات
اخبار لوازم خانگی

تکنولوژی Twin Cooling یخچال فریزر کلور چه مزیت هایی دارد؟ + مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر امروزه یکی از مهمترین وسایل هر خانه به شمار می رود که به دلیل ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر امروزه یکی از مهمترین وسایل هر خانه به شمار می رود که به دلیل نقش مهم آن در نگهداری و انجماد مواد غذایی، انتخاب و خرید آن با وسواس بالایی انجام می شود و شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی نیز در تلاش هستند تا با تجهیز یخچال فریزرهای خود به انواع فناوری های روز دنیا توجه مشتریان را به سمت خود جلب کنند. مطمئنا برای شما پیش آمده که به هنگام مراجعه به بازار با اسم ها و فناوری های عجیبی مواجه شده باشید که آشنایی با کارایی آن ها پیش از خرید ضروری است و می تواند شما را در هنگام خرید کمک کند. با توجه به انتشار تبلیغات تلویزیونی کلور طبیعی است که مخاطبان سوالات زیادی پیرامون محصولات این برند داشته باشند و از طرفی مدل های این شرکت به آخرین فناوری های روز دنیا نظیر سیستم جریان هوای چندگانه و برد و چشم الکترونیک هوشمند مجهز شده اند که تکنولوژی Twin Cooling یخچال فریزر کلور بارها از سوی مخاطبان مطرح شده و به همین دلیل در این بخش به معرفی این امکانات و مزایای آن می پردازیم.

تکنولوژی Twin Cooling یا خنک گنندگی دوگانه

اکثر یخچال های پیشرفته موجود در بازار لوازم خانگی به این تکنولوژی مجهز هستند که به دلیل استفاده از  دو فن و دو اواپراتور برای یخچال و فریزر نگرانی بابت حفظ تازگی و رطوبت مواد غذایی وجود ندارد البته مزیت های این فناوری تنها به این جا ختم نمی شود و از دیگر ویژگی هایی آن می توان از عدم ادغام بوی مواد یخچال و فریزر نام برد.

روش کار تکنولوژی Twin Cooling بدین گونه است که با انجماد سریع، کیفیت و رطوبت غذا را تضمین می کند. اگر بخواهیم مزیت های این تکنولوژی را در یخچال فریزرهای کلور به طور خلاصه نام ببریم می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • عدم ادغام بوی مواد یخچال و فریزر به دلیل استفاده از دو فن و دو اواپراتور
  • Super Freez یا انجماد سریع که منجر به حفظ تازگی غذا می شود.
  • عدم ورود هوا از فریزر به یخچال باعث می شود که رطوبت مواد غذایی بیشتر باشد.
  • چیدمان مواد غذایی در طبقات به دلیل عدم ادغام بوی اهمیتی ندارد.

گردش هوای داخل فریزر و یخچال بطور کلی از یکدیگر جداست که این جدایی منجر می‌ شود تا ضمن حفظ رطوبت ضروری مواد غذایی، محیط داخل فریزر خشک و خنک باقی بماند.

معرفی یخچال فریزر دارای خنک گنندگی دوگانه

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory یکی از مدل های محبوب این تولید کننده لوازم خانگی است که مجهز به فناوری های پیشرفته مانند سیستم Twin Cooling است و برای آشنایی بیشتر با سایر تولیدات این برند می توانید وارد سایت شرکت شوید.

مشخصات یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

نمودار مصرف انرژیA+
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش کل به لیتر675
تعداد کشو4
آبسردکن اتوماتیکدارد

 

سایر امکانات
  • مجهز به سیستم Twin Cooling
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب خانگی
  • تنظیم دمای داخلی به صورت هوشمند
  • طراحی مناسب گردش هوا در طبقات
  • سیستم عیب یابی اتومات
  •  دستگیره اهرمی با پایه پلی کربنات نشکن
  • کشوهای ABS مجهز به قرقره و استپ به همراه درپوش های شفاف و نشکن
  • نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف با سیستم تبرید گاز R600
  • مجهز به موتور  فن BLDC

سخن پایانی

کلور یکی از برند های نوظهور بازار لوازم خانگی ایران است و همانند سایر برندهای ایرانی موفق شد تا بعد از خروج شرکت های خارجی حضور پر رنگ تری در این بخش داشته باشد و در همین مدت کوتاه توانسته با عرضه مدل های متنوع و مجهز به فناوری های پیشرفته توجه مشتریان را به خود جلب کند. سوالاتی زیادی در خصوص مدل های ساخت این شرکت مطرح شده بود و به همین دلیل در این بخش به معرفی یکی از امکانات تولیدات این برند ایرانی پرداختیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟