گواهی بهداشت ماشین ظرفشویی اسمگ
اخبار لوازم خانگی

گواهی بهداشت ماشین ظرفشویی اسمگ دریافت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مؤسسه تست و گواهی VDE در آلمان ماشین ظرفشویی اسمگ را مورد برسی قرار داده و به ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مؤسسه تست و گواهی VDE در آلمان ماشین ظرفشویی اسمگ را مورد برسی قرار داده و به منظور قدردانی از تولید پیشرو در صنعت لوازم خانگی پس از ارزیابی عملکرد پاکسازی در برابر میکروارگانیسم ها یک گواهی معتبری را اعطا کرده، در واقع گواهی بهداشت ماشین ظرفشویی اسمگ به خاطر قابلیت از بین بردن میکروب ها تا 99.99 درصد دریافت شده است.

برنامه انحصاری ماشین ظرفشویی اسمگ سری دایموند به نام Sterilise برای شستشو همه ظروف همانند شیشه شیر نوزاد و تخته های گوشت ایده آل است و 99.9 درصد میکروب ها را از بین می برد همچنین برنامه شستشو Sterilise دارای چندین برنامه مبتکرانه از جمله Crystal برای ظروف شیشه ای و چینی هستند. لازم  است بدانید که تمام ماشین های ظرفشویی اسمگ ساخت ایتالیا است.

گواهی بهداشت ماشین ظرفشویی اسمگ

برای قسمت داخلی این ماشین ظرفشویی اسمگ قابلیت های مختلفی در نظر گرفته شده به طور مثال دارای نگهدارنده مخصوص لیوان است که به راحتی می توان پنج لیوان بزرگ را بر روی آن قرار داد .سیستم پاشش آب ماشین ظرفشویی اسمگ که سیستم سیاره ای نام دارد بسیار عالی بوده به طوری که خود کمپانی اسمگ ضمانت کیفیت آن را برعهده گرفته است. همچنین شایان ذکر است که این دستگاه گواهی نامه صرفه جویی در انرژی را نیز دریافت نموده که به دلیل حضور قابلیت هایی همچون DryAssist برای خشک کردن کامل ظروف با انرژی کمتر و حداکثر امتیاز است.

یکی دیگر از برنامه‌ های کارآمد و راحت ماشین ظرفشویی اسمگ Full Express 60 بوده که برای شستشو و خشک کردن تمامی ظروف کامل در یک ساعت است. ماشین ظرفشویی های سری دایموند اسمگ را می توان از طریق نمایندگی های رسمی اسمگ خریداری کنید. در آخر هم می دانید که گواهی بهداشت ماشین ظرفشویی اسمگ دریافت شده که بسیار خبر خوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟