سفری ارزان به مشهد با بلیط قطار تیک بان
رپرتاژ

سفری ارزان به مشهد با بلیط قطار تیک بان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشهد به عنوان شهر پرطرفدار زیارتی و تفریحی از مقاصدی است که هر ساله گردشگران زیادی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشهد به عنوان شهر پرطرفدار زیارتی و تفریحی از مقاصدی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. قطار بهترین وسیله برای سفر به مشهد است، به همین جهت خرید بلیط قطار یکی از رایج ترین روش ها برای مشهد رفتن است. اگر قصد دارید تعطیلات نوروز را در شهر مقدس مشهد به سر ببرید و از جاذبه های مذهبی و گردشگری مشهد دیدن کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به راهکارهای خرید بلیط ارزان قطار بپردازیم.

چرا خرید آنلاین بلیط قطار، بهترین راه است؟

در این روزها که قیمت انواع بلیط را می توان به سرعت و آنلاین رصد کرد، دیگر لزومی به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی نیست. بلکه با مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط سفر می توانید در عرض چند لحظه کوتاه بلیط قطار خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط قطار مزایای زیادی را نصیب مسافران می کند که یکی از آنها امکان خرید بلیط ارزان قطار است. با توجه به این که با خرید آنلاین به راحتی به لیست کاملی از مسیرهای مورد نظر خود دسترسی پیدا خواهید کرد، امکان رزرو ارزان ترین بلیط را دارید. همچنین می توانید رزرو بلیط قطار را زودتر از سایر متقاضیان انجام دهید و نگران عدم دسترسی به بلیط نباشید.

قطارهای ارزان قیمت به مقصد مشهد

با این که قطار یکی از ارزان ترین گزینه های سفر به مشهد است اما بلیط قطار مشهد دارای انواع مختلفی است که قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند. با انتخاب هوشمندانه می توانید بلیط قطارهایی را خریداری کنید که از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. در ادامه ارزان ترین بلیط قطار مشهد را معرفی می کنیم.

قطار صبا اتوبوسی رجا

در بین قطارهای موجود در مسیر تهران – مشهد، قطارهای اتوبوسی صبا، ارزان‌ترین قیمت بلیط قطار را ارائه می دهند. این قطار زیرمجموعه قطار رجاست که هر روز از تهران به مشهد در حال حرکت است. اگر در زمان مناسب اقدام به رزرو بلیط قطار کنید، حتما می توانید با کمترین هزینه به مشهد سفر کنید.

قطارهای شش تخته

رزرو بلیط قطارهای شش تخته یکی از بهترین راهکارها برای سفرهای کم هزینه به مشهد است. مهم‌ترین قطارهای شش تخته عبارتند از:

قطار 6 تخته‌ لوکس مهتاب

قطارهای لوکس مهتاب که در مسیر تهران مشهد حرکت می کنند، از قیمت مناسبی برخوردارند. در این قطارها ظرفیت هر کوپه 6 نفره است که با قیمت ارزانی ارائه می شود.

قطار ۶ تخته‌ کویر

اگر تمایلی به سفر با قطارهای اتوبوسی ندارید، می‌توانید بلیط قطارهای ۶ تخته‌ کویر را خریداری کنید. کوپه های این قطار نیز برای 6 نفر ظرفیت دارند که قیمت پایین تری نسبت به بلیط قطار فدک و یا 5 ستاره دارد.

قطار 6 تخته‌ پارسی

قطار پارسی از شرکت رجا یکی دیگر از قطارهای ارزان قیمت در مسیر تهران مشهد است که با ظرفیت 6 تخته مناسب ترین گزینه برای سفرهای ارزان قیمت به مشهد است.

قطار ۴ تخته‌ پرستو

شرکت قطار بن ریل با ارائه بلیط قطار ارزان توانسته تعداد زیادی از مسافران را با کمترین هزینه به مشهد روانه کند. یکی از قطارهای ارزان قیمت ولی مناسب این شرکت، قطارهای پرستو است. کوپه‌های چهار تخته‌ این قطار، سفر راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین قطار غزال بنیاد نیز ارزان قیمت و با کیفیت است.

سفری ارزان به مشهد با بلیط قطار تیک بان

نکات مهم برای خرید بلیط ارزان قطار

علاوه بر انتخاب بلیط مناسب با شرایط و بودجه خود، توجه به زمان سفر نیز در رزرو ارزان ترین بلیط قطار موثر و کارآمد است. برای دستیابی راحت به بلیط مورد نظر خود باید از سفر در روزهای شلوغ پرهیز کنید و سفر خود را به روزهای خلوت سال موکول کنید.

یک ترفند عالی این است که در زمان هایی که دیگران به مشهد سفر می کنند، صبر کنید و در روزهای برگشت مسافران اقدام به خرید بلیط قطار مشهد نمایید.

خرید بلیط قطار تیک بان راهکاری برای سفرهای ارزان

وب سایت تیک بان، بزرگ ترین سامانه خرید بلیط مسافرت با ارائه انواع بلیط سفر می تواند شما را در خرید ارزان ترین و باکیفیت بلیط ها یاری کند. در سایت تیک بان امکان خرید بلیط ارزان وجود دارد و به آسانی و تنها با چند کلیک ساده می توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید.

بلیط قطار تیک بان یکی از انواع خدمات سفر این سامانه هوشمند است که با پوشش تمامی مسیرهای ریلی داخلی خرید بلیط قطار را سرعت می بخشد.

رزرو بلیط قطار مشهد از سایت تیک بان

از بین مسیرهای ریلی کشور، مسیر تهران به مشهد پرترددترین مسیر ریلی داخلی است که تیک بان با ارائه بلیط قطار فدک، بلیط قطار رجا و انواع مختلفی از بلیط های قطار سفر به مشهد را آسان و سریع کرده است.

به جای این که ساعتها در مسیر طولانی جاده تهران به مشهد رانندگی کنید، به راحتی می توانید با حضور در قطار بدون هیچ استرسی از مسیر لذت ببرید. جهت خرید بلیط قطار مشهد می توانید عبارت تیک بان یا https://tikban.com را در اینترنت جستجو نمایید.

شما می توانید با ورود به سایت تیکبان انواع بلیط قطار را با قیمت های متفاوت مشاهده کنید. این سایت با ارائه مسیرهای متنوع ریلی کشور و ارائه تخفیفات ویژه می تواند شما را در انجام سفر ارزان به مشهد یاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟