کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک را ببینید + ویدیو
اخبار لوازم خانگی

کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک را ببینید + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه انتخاب یکی از تولید کننده های بزرگ لوازم خانگی در ایران است که با سه ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه انتخاب یکی از تولید کننده های بزرگ لوازم خانگی در ایران است که با سه برند اسنوا، دوو و بست شناخته می شود و به تازگی با تحقق عمق ساخت داخل بیش از 70 درصدی در محصولات شوینده نقش مهمی در تامین نیاز بازار ایفا کرده و در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده لباسشویی غرب آسیا قرار دارد. به همین بهانه در این بخش قصد داریم تا به کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک نگاهی بیندازیم و با روند ساخت ماشین لباسشویی و یا سایر تولیدات این شرکت آشنا شویم.

بازار لوازم خانگی ایران در سال‏ های اخیر به دلیل تحریم‏ های همه‏ جانبه با بحران مواجه شد که در این میان انتخاب الکترونیک به پشتوانه کارخانه و خط تولید مجهز به ویژه در بخش محصولات شوینده توانسته فعالیت پر رنگ تری در تامین نیاز بازار داشته باشد و در همین راستا در اوایل ماه جاری طی برگزاری مراسمی از تولید 600 هزارمین  لباسشویی تولید شده خبر داد.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:


انتخاب الکترونیک تولید 600 هزارمین ماشین لباسشویی را جشن گرفت + گزارش ویدیویی

کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان واقع شده و در زمینه تولید ماشین لباسشویی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ماشین ظرفشویی فعالیت می کند که محصولات آن با سه برند دوو، اسنوا و بست در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک را ببینید + ویدیو

براساس گفته های مدیر محصول ماشین لباسشویی و ظرفشویی این شرکت ایرانی،  گروه صنعتی انتخاب بزرگترین تولید کننده محصولات شوینده در ایران است و براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت، در 6 ماهه نخست امسال 51 درصد از سهم بازار وسایل شوینده به انتخاب الکترونیک اختصاص یافته است.

محصولات شوینده انتخاب الکترونیک به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا  نظیر موتور اینورتر مجهز هستند و هم اکنون بیش از 75 درصد قطعات آن ها داخلی است.

گروه صنعتی انتخاب یکی از قطب های صنعتی کشور به شمار می رود که در حوزه های مختلف دارای بیش از 12 کارخانه است و در حال حاضر به عنوان بزرگترین مجمع تولید کننده لوازم خانگی در ایران شناخته می شود که البته کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک نقش مهمی برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی و در اختیار گرفتن سهم عمده بازار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟