احتمال انتقال فیلیپس به گوگل TV در سال 2023
اخبار لوازم خانگی

احتمال انتقال فیلیپس به گوگل TV در سال 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخلاف برند هایی همچون سونی و تی سی ال، فیلیپس هنوز از Android TV به Google TV منتقل ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخلاف برند هایی همچون سونی و تی سی ال، فیلیپس هنوز از Android TV به Google TV منتقل نشده است. در همین راستا این کمپانی اعلام کرده که روند انتقال تلویزیون هایمان به گوگل تی وی بسیار تدریجی بوده و احتمال انتقال فیلیپس به گوگل TV در سال 2023 وجود دارد.

تلویزیون‌ های فیلیپس 2021 که با اندروید 10 راهی بازار شدند و همچنین تلویزیون های 2022 فیلیپس نیز که در  اواخر امسال در بازار عرضه می شوند، از اندروید 11 برخوردار هستند. با توجه به این مسئله و گفته های اخیر کمپانی، فیلیپس در سال جاری روند کلاسیک خود را ادامه خواهد داد و از اندروید تی وی استفاده خواهد کرد.

حال سوالی که برای اکثر مخاطبین پیش می آید این است که چه زمانی باید انتظار داشته باشیم که فیلیپس به Google TV انتقال پیدا کند؟

احتمال انتقال فیلیپس به گوگل TV در سال 2023

فیلیپس در این رابطه گفت: Google TV و Android TV شباهت های زیادی دارند به همین خاطر باید به صوت تدریجی روند انتقال را انجام دهیم تا پس از آزمایشات کامل شاهد قالب جدید در تلویزیون ها باشید. احتمالا در سال آینده از سرویس گوگل تی وی برخوردار خواهیم شد و تا آن زمان به روند فعلی خود ادامه می دهیم.

در آخر فیلیپس اشاره کرد: سیستم عامل اندروید در تلویزیون ها به عنوان یک رابط هوشمند نیز به صورت تدریجی به روزرسانی شد به طوری که  ابتدا کاربران آمریکای شمالی از آن برخوردار شدند و اکنون به طور گسترده در اروپا کشور به کشور  از دسامبر 2021 در حال گسترش است.

در راستای خبر احتمال انتقال فیلیپس به گوگل TV در سال 2023 باید بدانید که فیلیپس اگر تا به امروز از گوکل تی وی استفاده نکرده است زیرا بسیار محتاط عمل می کند و تصمیم می گیرد. از آنجایی که ظاهرا Google TV عملکرد نرمی نداشته و تلویزیون های Google تی سی ال در دسامبر 2021 به دلیل مشکلات نرم افزاری از بازار ایالات متحده خارج شدند. فیلیپس بسیاز محتاطانه این تصمیم را خواهد گرفت. Google TV هنوز در اکثر مناطق به طور رسمی در دسترس نیست، به همین دلیل است که تلویزیون های Google سونی در بسیاری از کشورها فاقد قابلیت هایی همانند “For You” هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟