بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا قرار گرفت
اخبار لوازم خانگی

بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا جایگاه 20ام را از آن خود کرده و موفق شده ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا جایگاه 20ام را از آن خود کرده و موفق شده تا جایزه Real Leaders Top را به خود اختصاص دهد.

بکو یکی از رهبران اصلی بازار لوازم خانگی اروپا به شمار می رود و کسب جایگاه بیستم 200 شرکت تاثیر گذار دنیا جای تعجب ندارد. انجمن Real Leaders یا رهبران واقعی در تلاش است تا از شرکت هایی که تاثیرات مثبت اجتماعی و یا زیست محیطی داشتند قدرداتی و تشکر کند.

شرکت بکو مردم را به استفاده از لوازم خانگی و فناوری های دوست دار محیط زیست تشویق می کند و با تمرکز بر رویکرد “زندگی سالم فقط در یک سیاره سالم امکان پذیر است”، بر توانمندسازی نسل های بعدی برای داشتن زندگی سالم تر فعالیت می کند.

ماموریت این برند لوازم خانگی اهل ترکیه طی بیست سال اخیر عرضه محصولاتی سازگار با محیط زیست بوده و همواره مردم را  به زندگی سالم ترغیب می کند. محصولات بکو از مواد قابل بازیافت و کامپوزیت های زیستی تولید می شود تا کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند.

بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا قرار گرفت

حتما عبارت محصولات پایدار زیست محیطی در سال های گذشته به گوش شما خورده است. این محصولات در تمام مراحل تولید، توزیع و حتی بسته‌ بندی با احترام به محیط زیست و بدون آسیب رساندن به آن، تولید می‌ شوند و سبد لوازم خانگی پیشرفته و پایدار بکو شامل قهوه ساز، ماشین لباسشویی، خشک کن، ماشین ظرفشویی، فر می شود که در سال 2021 به بازار معرفی شدند.

برای ساخت ماشین لباسشویی و خشک کن EcoTub بکو از یک پلاستیک با قابلیت تبدیل به ماده خام ارزشمند استفاده شده که در حال حاضر به بازار لوازم خانگی اروپا عرضه شده و نمونه ای از فعالیت های این شرکت در این حوزه تلقی می شود.

جالب است بدانید که یخچال BioCycle این برند دارای اجزای بادوام متشکل از پلاستیک های زیستی و سینی های تخم مرغ ساخته شده از ضایعات پوسته تخم مرغ و پلاستیک های زیستی است.

بکو یکی از برندهای گروه آرچلیک است که در حال حاضر بیشترین سهم بازار لوازم خانگی اروپا را به خود اختصاص داده و قدردانی از آن به دلیل تمرکز بر روی ایجاد زندگی سالم تر برای بشر صورت گرفته است و در نتیجه حضور بکو در میان 200 شرکت تاثیر گذار دنیا دور از انتظار نبود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟