قابلیت های یخچال فریزر SN8-3350SS اسنوا
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به قابلیت های یخچال فریزر SN8-3350SS اسنوا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی ضروری بوده که هر روز با آن سر و کار داریم به ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی ضروری بوده که هر روز با آن سر و کار داریم به همین دلیل باید محصولی با کیفیت را انتخاب کرد. همه ما با اسنوا آشنایی داریم و می دانیم که یکی از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید به همین دلیل در این متن نگاهی به قابلیت های یخچال SN8-3350SS اسنوا به عنوان یکی از محبوب ترین یخچال فریزر های این برند می اندازیم.

مواد غذایی همیشه تازه

قابلیت های یخچال فریزر SN8-3350SS اسنوا

تازه نگه داشتن مواد غذایی یکی از رکن های اصلی هر یخچال است در واقع زمانی که یخچالی را خریداری می کنید توقع دارید که مواد غذایی شما را همیشه تازه نگهدارد. از آنجایی که یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS یکی از با کیفیت ترین یخچال های این کمپانی به شمار می آید، از قابلیت هایی برخوردار است که کمک می کند مواد غذایی سالم تر و تازه باقی بماند.

فناوری chiller zone برای نگهداری از گوشت تازه در نظر گرفته شده است. حتما برای شما هم پیش آمده که گوشت را خریداری کردید و می خواهید با گوشت تازه یک غذای بسیار لذیذ بپزید اما اگر آن را داخل فریزر قرار دهید منجمد خواهد شد و باید مدتی منتظر بمانید تا یخ آن آب شود. اما اسنوا در یک محفظه مخصوص به همراه فناوری chiller zone به شما این امکان را می دهد تا گوشت را در دمای ثابت 4 درجه نگه دارد.

یخچال فریزر SN8-3350SS اسنوا

سیستم Metal Cooling نیز در تازه نگه داشتن مواد غذایی نیز تاثیر دارد زیرا Metal Cooling به سیستم بازتابش نیز معروف است و نمی گذارد تا سرما از داخل محفظه فرار نکند. اگر سرما داخل محفظه محبوس بماند انرژی کمتری حدر خواهد رفت و مواد غذایی همیشه خنک هستند.

در جدول زیر می توانید تمامی مشخصات این یخچال فریزر ساید بای ساید را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید این محصول را با قیمت 55 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنید و از خدمات پس از فروش انتخاب سرویس برخوردار شوید.

یخچال فریزر ساید بای ساید یخچال SN8-3350SS اسنوا
مشخصات کلی
نوع یخچالساید بای ساید
نوع کمپرسوراینورتر دیجیتال
گنجایش کل771 لیتر
گنجایش یخچال494 لیتر
گنجایش فریزر277 لیتر
رنگاستیل
صفحه نمایشدارد
مشخصات صفحه نمایشدارای قفل، لمسی ال ای دی
میزان صدا38 دسی بل
رتبه انرژی مصرفیA+
مشخصات و قابلیت های دستگاهدارای دستگیره درب مخفی، برخوردار از نوار درزگیر آنتی باکتریال، حسگر تشخیص دمای خارجی، فناوری گردش هوای سه بعدی، سیستم ضد برفک، آبسرد کن با امکان اتصال به آب شهری
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال5
تعداد کشو یخچال2
بار خانگیدارد
نوع بار خانگیدرب سوم Platinium Zone
نوع لامپ داخل یخچالال ای دی
محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجاتدارد
مشخصات و قابلیت های یخچالسیستم سرمایش ویژه، سرمایش سریع، دارای جا لبنیاتی، دارای سه درب، دارای فیلتر هوای سه لایه کریستال داخلی
مشخصات فریزر
تعداد طبقات فریزر4
تعداد کشو فریزر3
یخسازدارد
نوع یخسازخودکار دو پدال
ضمانت و خدمات پس از فروش
ضمانت کالا124 ماه ضمانت کمپرسور
خدمات پس از فروش24 ماه

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟