شایعات تلویزیون QD OLED سونی
اخبار لوازم خانگی

درباره شایعات تلویزیون QD OLED سونی چه می دانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون QD OLED سونی چندین ماه پش معرفی شد اما در زمان معرفی طبق روال جزئیات ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون QD OLED سونی چندین ماه پش معرفی شد اما در زمان معرفی طبق روال جزئیات قیمت و زمان عرضه آن  مشخص نشد. حال شایعات تلویزیون QD OLED سونی درباره قیمت این محصول منتشر شده که نشان می دهد قیمت این محصول از 3000 دلار شروع خواهد شد.

در سایت Sony.com  با هر خرید یک دلار به یک امتیاز تبدیل می شود، آنطور که مشخص است این برای تلویزیون‌ های فعلی سونی 2021 از جمله تلویزیون‌ های OLED صدق می کند. ظاهرا این نسبت در سال 2022 نیز همچنان حفظ شده زیرا  همانطور که توسط چندین رسانه ذکر شده است، با انتخاب تلویزیون A95K QD-OLED پنجاه و پنج اینچی سونی 3000 امتیاز  و تلویزیون  65 اینچی 4000 امتیاز دریافت خواهید کرد.

شایعات تلویزیون QD OLED سونی

از این موضوع می توان نتیجه گرفت که این تلویزیون ها 3000 تا 4000 دلار قیمت خواهد داشت اما این موضوع قطعی نیست. عده ای از رسانه ها نیز بر این باورند که این نتیجه تنها یک شایعه بوده و باید تا زمان عرضه منتظر ماند.

3000 دلار مطمئناً کمتر از حد انتظار بوده اما شاید با توجه به اینکه QD-OLED یک فناوری کاملاً جدید است قیمت نهایی آن کمتر از حد انتظار باشد. تلویزیون‌های OLED پرچم‌ دار سال گذشته سونی بودند که با قیمتی برابر (3000/4000 دلار) به فروش رسیدند.

از سوی دیگر، اولین مانیتور 34 اینچی QD-OLED Alienware دل طبق اعلامیه رسمی 1299 دلار قیمت خواهد داشت که مطمئناً کمتر از حد انتظار بود به همین دلیل شایعات تلویزیون QD OLED سونی ممکن است به حقیقت به پیوندد.

ما همچنان شک داریم و منتظر خبر رسمی سونی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟