خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس
اخبار لوازم خانگی

خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس افتتاح شد + ویدیو

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح امروز با حضور محسن محمدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح امروز با حضور محسن محمدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، احسان آبادی مدیر نظارت بر هلدینگ صنایع عمومی تامین شرکت شستا، حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران ارشد صنایع عمومی تامین و پارس الکتریک خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس در کارخانه تولیدی این شرکت در قزوین افتتاح شد.

خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس

از آنجایی که تلوزیون 65 اینچ ایرانی پارس هنوز وارد بازار نشده است در حقیقت هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات تلویزیون پارس در دسترس نیست اما بعد از انتشار قابلیت و قیمت تلویزیون پارس توسط این کمپانی، تیم تحریریه ال کا ایران مطلبی را در زمینه نقد و بررسی تلویزیون پارس برای مخاطبان تهیه خواهد کرد.

تولیدات پارس الکتریک

شرکت پارس الکتریک (لپارس) یکی از تولیدکنندگان قدیمی در ایران بوده که از اسفند سال 1341 فعالیت خود را آغاز کرد. مدیر عامل شرکت پارس الکتریک در آن سال ها آقای محمد تقی برخوردار بود که هدف از تاسیس این شرکت را در ابتدا مونتاژ تلویزیون و رادیو تعیین کرد. در حال حاضر نیز تولیدات پارس الکتریک (لپارس) شامل لوازم صوتی و تصویری همانند تلویزیون بوده که توسط این کمپانی تولید می شود. تلویزیون پارس الکتریک 50 اینچ ، تلویزیون 55 پارس الکتریک و تلویزیون 32 و 43 اینچ از جمله تولیدات این شرکت می باشد.

کیفیت تلویزیون پارس

خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس

یکی از پر تکرار ترین سوالات درباره کیفیت تلویزیون پارس بوده، همانطور که می دانید تلویزیون های قدیمی پارس بسیار پر طرفدار و با کیفیت بودند به طوری که در دهه های پیشین در بیشتر خانه ها شاهد تلویزیون های سیاه و سفید و یا رنگی های پارس بودیم، از آنجایی که برخی افراد هنوز به خریداری اجناس قدیمی و نوستالژیک علاقه دارند به دنبال قیمت تلویزیون قدیمی پارس هستند. شرکت تلویزیون پارس که از سال 1341 فعالیت دارد که علاوه بر تلویزیون در سبد محصولات آن شاهد انواع تلویزیون هستیم.  شما می توانید با مراجعه به سایت تلویزیون پارس با نشانی parselectric.ir با تلویزیون های جدید پارس بیشتر آشنا شوید.

در ویدیو زیر می توانید سیر تحول تلویزیون های پارس را از گذشته تاکنون مشاهده نمایید.

 

برای برند پارس برنامه تحول گرایانه داریم

خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس


در آیین افتتاح خط تولید سری جدید تلویزیون هوشمند پارس محسن محمدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با اشاره به سابقه درخشان هلدینگ صنایع عمومی تامین و شرکت‌های تابعه آن گفت: می توانیم در برند پارس که یک محصول قدیمی و آشنا است با اجرای برنامه‌های تحول‌گرا و افزایش سطح کیفیت، ظاهر و تنوع محصولات سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات آن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

محمدی با تاکید بر تنظیم سند اجرایی و توجیه اقتصادی برای پروژه‌های هلدینگ افزود: براساس خروجی این سند، امکان تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه برای سرمایه‌گذاران میسر خواهد شد.

مدیرعامل صنایع عمومی تامین بررسی چالش‌های کسب و کار در صنایع تابعه هلدینگ را امری ضروری خواند و اظهار داشت: با هم افزایی بیشتر شرکت‌های تولیدی با شرکت‌های تابعه شستا و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی الخصوص در تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر همچون تلویزیون های هوشمند، می توان توسعه بازار و سودآوری را افزایش داد.

جهش فناوری در محصولات سری جدید پارس

خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس


حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک در حاشیه خط تولید تلویزیون 65 اینچ هوشمند پارس با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تولید محصولات لوازم خانگی گفت: سری جدید محصولات پارس الکتریک با یک جهش بزرگ نسبت به سری قبل و ارائه کیفیت و خدمات کاملا متفاوت به بازار عرضه خواهد شد و پیش بینی می کنیم به سبب کیفیت مناسب و فناوری های نوین، محصولات سری جدید با استقبال بیشتر مشتریان مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در راستای خلق ارزش برای مشتریان کوشا باشیم تا مشتریانی مشعوف و خوشنودتر داشته باشیم؛ همچنین در خصوص نوآوری و همکاری مشترک با شرکت های صاحب فناوری داخلی و خارجی از مرحله تحقیق و توسعه و طراحی محصول تا ساخت و عرضه محصولات و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش باید ارتباطات موثرتری در بازار داشته باشیم.
کمالو تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی عملیاتی محصولات جدید پارس “سری متا” از ابتدای سال جدید به بازار عرضه می شود و بنا داریم تا با تولید محصولات مکمل و جانبی سهم بالاتری از بازار صنایع لوازم خانگی را به برند پارس اختصاص دهیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟