پروژکتور های جدید ال جی
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور های جدید ال جی با صدایی فراگیر راهی بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور های جدید ال جی معرفی شده و مورد استقبال قرار گرفته، پروژکتور CineBeam ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور های جدید ال جی معرفی شده و مورد استقبال قرار گرفته، پروژکتور CineBeam 4K ال جی قرار است تغییر و تحول عظیمی را در دنیای پروژکتور ها ایجاد کند. این محصولات شامل دو پروژکتور CineBeam استاندارد HU710P و CineBeam HU715Q ممتاز است که هر کدام قابلیت های ویژه ای را ارئه می دهد.

پروژکتور های جدید ال جی

پرتاب فوق‌ العاده کوتاه پروژکتور HU715Q ال جی با سیستم پرتاب لیزری، یکی از چشمگیرترین پیشنهاد ال‌ جی به شمار می آید زیرا قادر است صفحه نمایشی تا 120 اینچ را بر روی دیوار یا صفحه نمایش طرح ریزی ایجاد کند که به دلیل طراحی شیک و کوتاه برد آن، در فضای کوچک نیز به خوبی کار خواهد کرد. یکی از ویژگی های مثبت دستگاه جدید ال جی این است که برای نصب فقط به 21.7 سانتی متر (حدود 8.5 اینچ) فضا نیاز دارد و می تواند در همین فاصله روی یک دیوار  تصویری با اندازه 100 اینچ ایجاد کند.  ال جی این دستگاه را با یک روکش پارچه ای از شرکت نساجی دانمارکی Kvadrat تزئین کرده است تا با دکوراسیون خانه شما بهتر ترکیب شود.

پروژکتور های جدید ال جی

همه می دانند که در حال حاضر در عصر پروژکتور های کوتاه برد هستیم اما تا به امروز به دلیل قدرت صوتی بسیار ضعیفی که داشتند مورد استقبال قرار نگرفتند. حالا  ال‌ جی امیدوار است با دو پروژکتور لیزری جدید CineBeam 4K خود که با هدف ارائه صدایی به بزرگی تصاویر عظیم خود، این امر را تغییر دهد.

پروژکتور های جدید ال جی

اما صدا چیزی است که در این پروژکتور وجود دارد. در زیر HU715Q چهار درایور بلندگوی داخلی و یک استریو 2.2 کاناله وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با بلندگوهای بلوتوث اضافی جفت کرد تا تجربه صدای فراگیر را در خانه شما ایجاد کند.  در بخش زیری HU715Q چهار درایور بلندگوی داخلی و یک استریو 2.2 کاناله وجود دارد که می‌توان آن‌ ها را با بلندگو های بلوتوثی جفت کرد تا صدای فراگیر را در خانه شما ایجاد کند. چشمگیر ترین سیستم صوتی ال‌ جی تا به امروز  20 وات قدرت دارد که چهار برابر قدرتمندتر از HU85LA مدل فعلی UST 4K ال‌ جی است.

قیمت هر دو مدل پروژکتور CineBeam 4K ال جی مشخص شده به طوری که HU715Q با قیمت 2,999.99 دلار به فروش می رسد و مدل HU710Pنیز به صورت قابل توجهی ارزان تر از مدل قبلی خود است که با قیمت 5000 دلارمی توان آن را تهیه کرد. به گفته ال‌ جی آنها در سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهند بود.

 

نظر شما چیست؟