بررسی طرح جدید روکو برای ساخت تلویزیون
اخبار لوازم خانگی

بررسی طرح جدید روکو برای ساخت تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش Business Insider، بررسی طرح جدید روکو برای ساخت تلویزیون توسط این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش Business Insider، بررسی طرح جدید روکو برای ساخت تلویزیون توسط این کمپانی آغاز شده و همانند آمازون می خواهد تلویزیون ها با سیستم عامل اختصاصی خود باشد.

در حال حاضر در سبد محصولات روکو شاهد دانگل‌ ها، روکو باکس ها و بلندگو های استریم هستیم همچنین مجوز بهره مندی از سیستم عامل تلویزیون خود را به سایر تولیدکنندگان تلویزیون‌ های هوشمند از جمله TCL می‌دهد. اما ظاهرا قرار است به زودی مفهوم جدیدی از برند روکو را با  ساخت تلویزیون های خود به نام برند Roku بررسی کنیم.

یکی دیگر از افراد آشنا با این استراتژی اعلام کرده که بیش از یک سال بوده که روکو در حال بررسی زمینه های تولید تلویزیون های خود است. لازم به ذکر است که تا به امروز روکو در مورد این اخبار هنوز اظهار نظری نکرده و واکنشی نشان نداده است.

آمازون، یکی از رقبای اصلی Roku در این زمینه، اولین تلویزیون‌ های خود را با سیستم عامل اختصاصی خود FireTV در اواخر سال 2021 عرضه کرد. آمازون همچنان مجوز استفاده از سیستم‌ عامل تلویزیون خود را به دیگر تولید کنندگان می‌ دهد.

بر اساس داده های فروشگاه های NDP، سیستم عامل Roku شماره یک سیستم عامل تلویزیون هوشمند فروخته شده در ایالات متحده در سال 2021 بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟