اخبار لوازم خانگی

تقاضای خرید لوازم خانگی بسیار پایین است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر اتحادیه لوازم خانگی رشت گفت: تقاضای خرید لوازم خانگی بسیار پایین است و همچنان ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر اتحادیه لوازم خانگی رشت گفت: تقاضای خرید لوازم خانگی بسیار پایین است و همچنان رکود بر این صنف سایه افکنده است.

بابک کاووسی با بیان اینکه کاهش قدرت خرید لوازم خانگی مردم موجب شده است که فروش کالا در صنف لوازم خانگی در رشت کم باشد، اظهار کرد: امیدواریم با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بازار فروش لوازم خانگی تکان بخورد و از این رکود خارج شود.

وی در خصوص میزان احتکار لوازم خانگی در رشت، افزود: احتکار در این زمینه وجود ندارد و به قدری تقاضای خرید لوازم خانگی کم است که در این زمان احتکار هیچ معنایی نمی تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر عضو اتحادیه لوارم خانگی در رشت هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد که صاحبان فروشگاه هستند، تعدادی کارگر هم در بخش فروش لوازم حانگی رشت مشغول به کار هستند.

حمایت صاحبان واحدهای صنفی از کارگران مغازه  

کد ملی برای خرید لوازم خانگی

مدیر اتحادیه لوازم خانگی رشت تصریح کرد: اکثر صاحبان واحدهای صنفی هرچقدر هم که فروششان کم باشد و درآمد مناسبی نداشته باشند سعی می کنند شاگردان مغازه را اخراج نکنند و حقوق شان را پرداخت می کنند تا برای تامین معاش خانوار خود با مشکل مواجه نشوند.

کاووسی گفت: کمک به اقشار ضعیف و بیکارنکردن افراد از جمله صفات اخلاقی بازاریان است که ار ارزش بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در طول سال بازاریان کمک های انسان دوستانه ای نظیر تهیه جهیزیه و یا کمک های معیشتی به افراد نیازمند را انجام می دهند و حتی رکود بازار هم نتوانسته از ادامه انجام چنین کارهای خیری جلوگیری کند و هر چقدر فروش و سود بیشتر باشد به طبع این کمک ها نیز از سوی بازاریان به اقشار کم درآمد نیز بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اخیرا تعداد جوانانی که برای اخذ پروانه به اتحادیه مراجعه می کنند بیش تر از گذشته است.

مدیر اتحادیه لوازم خانگی رشت گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین مربوطه و جلوگیری از ورود کالاهای قاجاق به بازار شاهد موفقیت کسب و کار جوانان  در این صنف و افزایش تقاضای خرید لوازم خانگی باشیم.

کاهش استقبال مردم از خرید کالاهای قاچاق

کارت اعتباری ۳۰ میلیونی خرید لوازم خانگی

وی بیان کرد: در گذشته به دلیل اختلاف قیمت زیادی که بین کالای قاچاق و کالای قانونی در بازار وجود داشت، خرید این اقلام مورد استقبال برخی از مردم قرار گرفته بود اما به تدریج با مشخص شدن بی کیفیتی کالاهای قاچاق این روزها مردم کمتر به دنبال خرید کالاهای این چنینی هستند.

کاووسی گفت: الیته همچنان در برخی از کالاهای خانگی نظیر کولر رد پای سودجویان و متخلفین وجود دارد.

صنف لوازم خانگی رشت امیدوار به تکان خوردن بازار شب عید  

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: سال گذشته کرونا آسیب اقتصادی زیادی به بازار وراد کرد و صنف لوازم خانگی نیز از این ضرر مشتثنی نبود و امیدواریم امسال بازار عید مانند سال گذشته نباشد.

انتهای پیام /

نظر شما چیست؟