تی شرت هوشمند شیائومی مخصوص ورزشکاران
اخبار لوازم خانگی

تی شرت هوشمند شیائومی مخصوص ورزشکاران عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی شرت هوشمند شیائومی مخصوص ورزشکاران در هند با قابلیت های ویژه عرضه شد. ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی شرت هوشمند شیائومی مخصوص ورزشکاران در هند با قابلیت های ویژه عرضه شد. این تی شرت مجهز به محافظ ضد ویروسی و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که یک ویژگی عالی برای لباس های ورزشی به شمار می آید. شیائومی اعلام کرده که این تی شرت را برای ورزش در خارج از منزل و هم ورزش در سالن های سر پوشیده ایده آل است.

در طراحی این تی شرت از محافظ کف دست، زیپ های YKK با کارایی بالا و لوگوی بازتابنده شیائومی در پشت استفاده شده است همچنین این تی شرت با یقه پولو بسیار شیک و در رنگ مشکی طراحی شده است. تی شرت هوشمند شیائومی جهت تقویت و بالا بردن عملکردن بدن هنگام ورزش با پارچه ای فوق العاده سبک و راحت طراحی شده که از فناوری Ultra-Fresh ضد میکروب و همچنین فناوری Dritech+، محافظت ضد ویروس و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برخوردار شده است.

تی شرت هوشمند شیائومی مخصوص ورزشکاران

پارچه ضد میکروب Ultra-Fresh حتی پس از چندین شستشو  و یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تنش های محیطی عملکرد مؤثری را ارائه می دهد و فناوری Dritech+ آن کمک کرده تا ساختار نفوذپذیر پارچه بر کاهش اختلاف دما بین داخل و خارج تا 2 درجه تاثیر بگذارد.

این تی شرت همچنین مجهز به محافظت در برابر اشعه UVA UVB بوده که باعث می شود فعالیت های ورزشی در فضای باز برای شما ایمن باشد. شگفت‌ انگیزترین ویژگی آن فناوری ضد ویروس بوده که در آن نخ با پوشش ضد ویروس استفاده می‌ شود همچنین در بافت آن اندازه منافذ تا کمتر از 120 نانومتر را حفظ نموده که نفوذ هر ویروس یا باکتری را غیرممکن می کند.

تی شرت هوشمند شیائومی 1499 قیمت دارد و در حال حاضر در وب سایت شیائومی با تخفیف 699 روپیه به فروش می رسد، علاقه مندان می توانند در چهار اندازه مختلف متناسب با سایزشان خریداری کنند.

انهای پیام/

نظر شما چیست؟