اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت غیرمعمول در ۱۴۰۰ نداشتیم

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل یک شرکت تولید لوازم خانگی با اشاره به بحث‌ واردات لوازم خانگی خارجی گفت: ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل یک شرکت تولید لوازم خانگی با اشاره به بحث‌ واردات لوازم خانگی خارجی گفت: شرکت‌های خارجی با خروج ناگهانی از بازار ایران به خریداران ایرانی خود خیانت کردند و به آنها آسیب مالی زدند.

 مهدی بیگی درباره آزادسازی واردات محصولات خارجی گفت: شرکت شهاب در کنار بسیاری دیگر از تولیدکنندگان ایرانی در طی سال گذشته افزایش قیمت خلاف رویه‌ای نداشته است.

مدیرعامل شرکت شهاب با اشاره به دوران پیش از خروج شرکت‌های کره‌ای از بازار لوازم خانگی تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی لوازم‌خانگی طرفدار ایجاد انحصار نیستند و شرکت‌های ایرانی در دوره پیش از تحریم کشور توانسته بودند سهم خود را در بازار به دست آورده و با کیفیت و قیمت رقابتی مورد توجه خریداران ایرانی قرار بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از مصرف‌کننده ایرانی و حق خریداران در داشتن خدمات معتبر پس از فروش ادامه داد: شرکت‌های خارجی مخصوصاً کره‌ای‌ها با بی‌تعهدی نسبت به مصرف‌کنندگان ایرانی‌شان بازار ایران را ترک کردند و باعث زحمت و فشار بر شهروندان ایرانی شدند.

در ادامه اظهار کرد: شرکت‌های کره‌ای و قبل از آن، برخی از شرکت‌های اروپایی و آسیایی خودشان تصمیم به خروج از ایران گرفتند و اکنون هم تحت هیچ شرایطی حاضر به حضور حرفه‌ای و ارائه خدمات کامل به بازار ایران نیستند. ما فکر می‌کنیم در کنار کنترل بازار و برخورد با متخلفین بهتر است روی تصمیمی که به نفع بازار مصرف ایران است بیشتر تمرکز کنیم./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟