بزرگ ترین غذا ساز تفال
اخبار لوازم خانگی

بزرگ ترین غذا ساز تفال چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، بزرگ ترین غذا ساز تفال از سری غذا ساز های ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، بزرگ ترین غذا ساز تفال از سری غذا ساز های Turbo Cuisine Maxi عرضه شده است. این غذا ساز با ظرفیت 7.6 لیتری می تواند به اندازه 9 وعده در هر سری غذا درست کند.

صفحه کلید لمسی به همراه یک کلید چرخشی به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی دکمه کنترل را بچرخانند و نوع برنامه، دما و زمان را انتخاب نمایند. بزرگ ترین غذا ساز تفال مجهز به 10 برنامه آشپزی خودکار بوده و در کتاب دستور پخت آن  115 دستور غذا برای پخت انواع غذا ها که شامل پیش غذا و غذای اصلی تا دسر است، وجود دارد.

غذا ساز Turbo Cuisine Maxi تفال از نوآوری های منحصر به فرد همانند کاسه کروی شکل که گردش گرما را به صورت بهینه تضمین می کند و همچنین پوشش نچسب کمک کرده تا راحت تر تمیز شود. علاوه بر این، با در نظر گرفتن نکات ایمنی طراحی شده تا هیچ تماسی با بخار یا خطر سوختن وجود نداشته باشد. با فشردن یک دکمه بخار به طور کامل به صورت خودکار آزاد می شود. لازم به ذکر است که کاسه آشپزی و لوازم جانبی همگی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

این غذا ساز از ماه مارچ برای خرید در دسترس است و علاقه مندان می توانند آن را با قیمت 349.95 دلار خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟