فر گالیله اسمگ
اخبار لوازم خانگی

فر گالیله اسمگ ؛ نوآوری و برتری آشپزی ایتالیایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آینده تکنولوژی در آشپزخانه با معرفی فر گالیله اسمگ تغییر کرده است. فناوری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آینده تکنولوژی در آشپزخانه با معرفی فر گالیله اسمگ تغییر کرده است. فناوری این فر جدید از  پدر علم مدرن الهام گرفته و اوج طراحی، نوآوری و برتری آشپزی ایتالیایی را نشان می دهد.

محفظه فر کاملاً بازطراحی شده به طوری که قادر است فناوری سنتی بخار و مایکروویو را ارائه می دهد که به صورت جداگانه، متوالی یا همزمان این امکان را فراهم می سازد که از چندین قابلیت مانند سرخ کردن، کباب کردن و پخت روی سنگ استفاده شود.

با استفاده از الگوریتم‌ های حرفه‌ ای، تجربه آشپزی کردن در خانه بازتعریف و متحول شده است تا افراد در آشپزخانه با اعتماد به نفس بیشتری بتوانند انواع غذا ها را تهیه کنند. فر گالیله اسمگ قدرت و توانایی حداکثر هفت مدل پخت و پز را در یک دستگاه ارائه می دهد و به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا مرز های آشپزی خود را گسترش دهند که کمک می کند در عین حال تا 70 درصد در زمان صرفه جویی شود.

از قابلیت های خاص و ویژه این فر چندگانه می توان به Multistep اشاره کرد که برای پخت یک غذا با چندین مرحله آشپزی به ویژه برای دستور العمل های پیچیده با قابلیت کم و زیاد کردن دما حین پخت، مدت زمان و فناوری پخت طراحی شده است. یکی دیگر از ویژگی‌ های هوشمندانه Sametime نام دارد که برای هماهنگ‌ کننده نهایی آشپزی، برای زمانی که میزبان یک ضیافت مهم هستید.

فر چندگانه گالیله اسمگ از ماه آوریل در کالکشن  Dolce Stil Novo and Linea عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟