خط تولید کولر گازی پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

خط تولید کولر گازی پاکشوما را ببینید + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی در کشور است که در بخش هایی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی در کشور است که در بخش هایی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی فعالیت می کند و در ویدیو منتشر شده خط تولید کولر گازی پاکشوما به نمایش گذاشته شده است.

 

خط تولید کولر گازی پاکشوما با هدف تولید دستگاه هایی کم مصرف و قدرتمند راه اندازی شد که در فضایی بالغ بر 40 هزار متر مربع و انباری با ظرفیتی بیش از 15 هزار قطعه در زمینه ساخت و تولید انواع کولر گازی مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

کارخانه لوازم خانگی پاکشوما از نگاه دوربین ال کا ایران + گزارش تصویری

کارخانه پاکشوما قادر به تولید 300 هزار دستگاه در سال است که این گروه بزرگ لوازم خانگی در تلاش است تا به عدد یک میلیون دستگاه در سال برسد و محصولات آن طی همکاری مشترک با برندهای بین المللی نظیر کنوود و AUX ساخته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خط تولید پاکشوما

صنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما طی روزهای گذشته  در جریان برگزاری مراسمی از ادامه همکاری مجدد و بلند مدت پاکشوما ایران و آکس چین AUX خبر داد. در جریان این مراسم، مدیرعامل و مدیران ارشد صنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما و قائم مقام مدیرعامل و نیز مدیرعامل بخش خاورمیانه برند AUX حضور داشتند و قرارداد همکاری میان دو شرکت منعقد شد.

صنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما با برگزاری مراسمی  ویژه، ادامه همکاری مجدد و بلند مدت پاکشوما ایران و آکس چین AUX را اعلام نمود.

گروه پاکشوما از عنوان  بزرگترین کارخانه تولید کننده کولرگازی در ایران برخوردار است و همان طور که اعلام کرده در راستای تولید محصولات باکیفیت متناسب با انواع شرایط اقلیمی برای مصرف کنندگان ایرانی با برندهای مطرح دنیا همکاری کرده و در تلاش برای انتقال فناوری و تکنولوژی است.

مشخصات کولر گازی های پاکشوما

خط تولید کولر گازی پاکشوما

بخش سیستم تهویه مطبوع پاکشوما از سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرده و سبد کولرگازی های آن تنوع بالایی دارد که حتی نسخه ایستاده در میان مدل های آن وجود دارد. ظرفیت سرمایش نسخه های این شرکت از 9000 تا 30000 متغیر بوده و از امکانات و فناوری های آن می توان به بکارگیری پره های طلایی در قسمت خارجی دستگاه،  سیستم flash cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط، پرتاب باد سه بعدی 3D Air Flow، سیستم یونیزاسیون هوا Super Ionizer، کمپرسور روتاری GMCC با ضمانت 5ساله و گاز مبرد R410 اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟