اخبار لوازم خانگی

معرفی جشنواره لباسشویی های دوو/ اسامی برندگان قرعه‌کشی هفتگی اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین مرحله از قرعه‌کشی هفتگی جشنواره لباسشویی های دوو برگزار شد و اسامی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین مرحله از قرعه‌کشی هفتگی جشنواره لباسشویی های دوو برگزار شد و اسامی برندگان نیز مشخص شدند.

هر هفته از ابتدای 16 بهمن ماه، خریداران ماشین لباسشویی دوو فرصت دارند تا با نصب دستگاه خود در قرعه‌کشی هفتگی در جشنواره زمستانه دوو شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت یک دستگاه ساید بای ساید امتحان کنند.

هاتف سروش؛ مدیر روابط عمومی دوو در این خصوص عنوان کرد: افرادی که از 16 بهمن ماه اقدام به خرید لباسشویی از برندشاپ های  دوو کنند می توانند در قرعه کشی هفتگی دوو شرکت کرده البته خرید تنها کافی نیست و باید اقدام به نصب دستگاه خود کنند.
معرفی جشنواره لباسشویی های دوو

مدیر روابط عمومی دوو در ادامه گفت: نخستین مرحله از قرعه کشی هفتگی دوو با حضور باربد بابایی و گلاره عباسی برگزار شد و لیست اسامی برندگان در سایت و پیج دوو منتشر شده است.

وی افزود: جالب است بدانید که در این جشنواره صاحبان برندشاپ نیز به نوعی در این قرعه کشی شرکت می کنند و به نماینده فروشی که خریدار برنده، از آن لباسشویی خود را تهیه کرده، یک دستگاه تلویزیون اهدا می شود.

 

در این بخش تلاش شده تا ضمن اطلاع رسانی در خصوص جشنواره زمستانی دوو، اسامی برندگان نیز اعلام شود که این لیست هر هفته بعد از برگزاری قرعه کشی به روز می شود و در این بخش می توانید نام برندگان ساید بای ساید سری پارامو S مدل 2915 سفید و همچنین فروشگاهی که از آن خرید کرده اند را مشاهده کنید.

برندگان هفته اول قرعه کشی جشنواره لباسشویی های دوو

برندگان هفته اول قرعه کشی جشنواره لباسشویی های دوو

نام

شهر

نام فروشگاه

خانم آرزو آذر پروراصفهان

فروشگاه انتخاب نوین (آقای مسعود بلورچی زاده)

آقای محمد حسین درفان

قم

سرای ایرانی (آقای حسین آزمون)

آقای سجاد زارعی

کوهدشت لرستان

فروشگاه گراوند (آقای حسین گراوند)

آقای اکبر کرانی

پرند

آسیا (آقای روح الله حیدری)

آقای قدرت الله علیمردانی

قم

سرای ایرانی (آقای حسین آزمون)

آقای محمود محمدی اصل

تهران

فروشگاه یاس شعبه نازی آباد (آقای مقداد صالحی)

آقای آرش احقاقیان

تهران

دوو مرکزی کاری (آقای جواد کاری)

آقای علی پور عزیز

آمل

فروشگاه آروین (آقای بهروز جلالی)

در این بخش می توانید نام برندگان قرعه کشی هفتگی و همچنین فروشگاهی که از آن خرید کرده اند را مشاهده کنید که هر هفته به روز می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟