نیکی کریمی سفیر برند دوو
اخبار لوازم خانگی

نیکی کریمی سفیر برند دوو شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساعاتی پیش لوازم خانگی دوو سفیر برند خودرا معرفی کرد. صفحه رسمی اینستاگرام ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساعاتی پیش لوازم خانگی دوو سفیر برند خودرا معرفی کرد. صفحه رسمی اینستاگرام دوو با انتشار یک ویدیو از همکاری خود با یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ایران خبر داد که بر اساس آن؛ نیکی کریمی سفیر برند دوو شد.

بیشتر بخوانید :

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست ؟ + لیست قیمت و ویدیو

رفتار هوشمندانه دوو در انتخاب سفیر برند

از سال ها پیش انتخاب سفیر برای یک برند در کشورهای توسعه یافته آغاز شد و در نهایت برندهای معتبر ایرانی در حوزه های مختلف نیز به این نتیجه رسیدند که این مهم تا چه اندازه می تواند به توسعه یک برند کمک کند. انتخاب هوشمندانه نیکی کریمی به عنوان سفیر برند لوازم خانگی دوو نشان می دهد که شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی در کشور تا چه اندازه در مسیر درست در حوزه تبلیغات قرار گرفته اند.

 

امروزه فعالیت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و انتخاب سفیر برای برندها به یک امر رایج تبدیل شده اما یک فعالیت نادرست و یا انتخاب اشتباه می تواند به مرگ یک برند منجر شود. انتخاب نیکی کریمی یک انتخاب هوشمندانه بود چرا که میزان محبوبیت وی چه در داخل کشور و چه در سطح بین الملل به خوبی می تواند معرف فعالیت های لوازم خانگی دوو در کشور، منطقه و حتی کشورهای اروپایی شود.

در همین رابطه هاتف سروش؛ مدیر روابط عمومی دوو به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : نیکی کریمی یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیگران سینمای ایران است که کارنامه درخشان او چه در حوزه بازیگری و چه در حوزه کارگردانی باعث شده تا جایگاه بسیار خوبی در میان مردم ایران داشته باشد.

خدمات پس از فروش دوو هاتف سروش

وی افزود : این بازیگر موفق و بهتر بگوییم، ستاره درخشان سینمای ایران به عنوان سفیر لوازم خانگی دوو می تواند نقش پررنگی در توسعه فعالیت های لوازم خانگی دوو ایفا کند. طی ماه های گذشته حواشی زیادی پیرامون فعالیت برند دوو در ایران به وجود آمد و عده ای نیز در حال موج سواری از اتمسفر ایجاد شده بودند اما تا اینجای کار دوو نشان داده که قرار نیست پا پس بکشد و برنامه های خوبی برای توسعه فعالیت های خود دارد.

مدیر روابط عمومی دوو ادامه داد : گروه انتخاب و برند دوو با این حجم از ایجاد اشتغال و سال های فعالیت موفق در بازار لوازم خانگی ایران همواره سعی کرده تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و الگوی مناسبی برای سایر برندهای لوازم خانگی باشد. این مسیر به همت همکاران و کارگران کارخانه های تولیدی گروه انتخاب الکترونیک ادامه خواهد داشت و انشاالله در ادامه خبرهای خوب تری از دوو خواهید شنید.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، میزان محبوبیت و مقبولیت نیکی کریمی می تواند مسیر برند دوو را تغییر دهد. انتخاب این بازیگر خوش نام سینمای ایران به عنوان سفیر دوو از هر جهات می تواند برای لوازم خانگی دوو موثر واقع شود به شرطی که تصمیم های درستی در ادامه اتخاذ شود. صادرات لوازم خانگی دوو به بازارهای منطقه ای و حتی کشورهای اروپایی احتمالا از اهداف این برند موفق لوازم خانگی خواهد بود؛ در نتیجه بهره برداری از محبوبیت و مقبولیت نیکی کریمی به جهت معرفی برند دوو و محصولات آن در بازارهای جهانی قطعا راهکار مناسبی خواهد بود.

از طرفی شخصیت و کاریزمای این بازیگر موفق سینمای ایران می تواند چهره بهتری از برند دوو در میان مردم کشور و خریداران بازار لوازم خانگی ایران ایجاد کند که در نهایت به توسعه بیش از پیش برند دوو در کشور منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • فاطمه فردوسی | 04 تیر 1401 در 7:48 ب.ظ

    با عرض سلام وعرض ادب .خدمت ان مقام عالی می رسانم در رابطه با تبلیغی که خانم نیکی کریمی با موفقیت انجام دادند جا دارد که صمیمانه به ایشان تبریک عرص نمایم وکسانی که به ایشان دراین راه کمک کردند چون ایشان ثابت کردن یک بانوی اصیل ایرانی هم می تواند درایرانبا درنطر گرفتن جایگاه خودش وملاک های مورداحترام کشورش انقدر تلاش وفعالیت نماید که گوی سبقت را از آقایان هم پیشی بگیرند ونشان دهند بانوان ایرانی که از دیر باز درعرصه های مختلف وحتی مشکلاتی که برای کشورعزیزمان به وجود امددوشادوش مردان وحتی با ذکاوت بیشتر به مشکلات وسختی ها بخندند قطعا چنین زنانی موفق خواهند شد والگوی دیگربانوان می توانند باشند که خود را دست کم نگیرند بلکه با کمک خدا واراده ی مصاعف اسم کشورمان را وحتی بانوان موفق ان را به تمامی جهانیان برسانند وثابت کنند ما هرگز جهان سوم نیستیمدر کمال اددب وتشکر از شما خواهشمندم چون اگر اهراق نشود البته نه تنها من بلکه خیلی از بانوان مستعد دیگر هم می توانیم دراین حیطه بسیار فعال باشیم باور بفرمایید ما تا خودمان را باور نکنیم که چه استعدادهای عالی ودرخورتحسینی داریم راه به جایی نمی بریم که این فکر اشتباه محض است استدعا می کنم این باور را دربانوان ایرانی زنده نمایید که کانون خانواده ها گرمتر از قبل شده واینقدرشاهد طلاق وفساد نباشیم انشاالله لطفا جهت همکاری دراین عرصه همکاری لازم را با اینجانب مبذول فرمایید ودرتسریع جواب جسارتا مشتاقانه منتظر موافقت شماهستم ومن الله التوفیق