بنس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان
اخبار لوازم خانگی

بنس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در تاریخ 1400/12/15 در حضور جمعی از ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در تاریخ 1400/12/15 در حضور جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی، بنس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

طی برگزاری نهمین مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در محل هتل اسپیناس، دکتر عباس تابش معاون وزیر صمت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، دکتر عسگری معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری، دکتر سیجانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از فعالان اقتصادی حضور داشتند.

 دکتر سیجانی؛ سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ابتدای مراسم گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، شرایط شرکت هایی که ثبت نام کردند در کمیته تخصصی که شامل نمایندگان استانداری، جهاد کشاورزی، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، استاندارد و … هستند، مورد بررسی قرار گرفته که از مجموع 248 شرکت، 51 شرکت انتخاب وشایسته تقدیر قرار گرفتند.

بنس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان

در ادامه مراسم دکتر عسگری؛ معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در رابطه با حقوق مصرف کنندگان ابراز کرد: احترام به مصرف کننده الزام بوده و مصرف کنندگان حق دارند از فرایند تولید کالا و حتی ضرر و زیان آن مطلع باشند. اگر بخواهیم اقتصاد چابک و اقتصاد رقابت پذیر داشته باشیم باید نظر مصرف کننده را مد نظر قرار دهیم و در امتیاز دهی به تولید کنندگان از نظرسنجی مصرف کنندگان استفاده کنیم.

همچنین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: بزودی درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده در سامانه ۱۲۴ انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به استناد مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی همه تولیدکنندگان مکلف به درج قیمت تولیدکننده در سامانه ۱۲۴ هستند. در حال حاضر در برخی از کالا ها به دلیل تنوع، درج قیمت به درستی انجام نمی‌ شود اما در صورتی که همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده روی سامانه و برخی از اپلیکشن ها در دسترس باشد این مشکل حل خواهد شد.

عباس تابش؛ معاون وزیر صمت نیز در رابطه با قیمت تولید کننده برای مردم بیان کرد: قیمت تولید کننده مبنای مالیات بوده و جایگزین فاکتور شده است و با اجرای آن تخفیف بیشتر از سه درصد معنی ندارد.

 شرکت توسعه تجارت ثناگستر ایرانیان با نام تجاری لوازم خانگی بنس در این مراسم حضور پیدا کرد و موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران شد.

درباره بنس

برند لوازم خانگی بنس در اوایل دهه 90 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و در سال 98 به قله پیشرفت خود رسید. در سبد محصولات این برند اجاق گاز رومیزی، هود، تلویزیون و یخچال فریزر یافت که در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد. کمپانی بنس با همکاری گل آسای سرما یخچال فریزر های خود را تولید می کند که در سراسر کشود در دسترس خریداران است. در حال حاضر نیز بنس گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را نیز دریافت نمود که به افتخارات آن اضافه شد. درباره بنس باید بدانید که در سراسر ایران بیش از 1500 فروشگاه تاسیس نموده تا مردم در اقصی نقاط کشور بتوانند محصولات این برند را تهیه کنید.

در ویدیو زیر می توانید با دو مدل از یخچال فریزر های بنس آشنا شوید.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟