فناوری

فری استایل، تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها مردم از هر لحاظ بسیار آزادانه‌تر رفتار می‌کنند؛ آزادانه‌تر فکر ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها مردم از هر لحاظ بسیار آزادانه‌تر رفتار می‌کنند؛ آزادانه‌تر فکر می‌کنند، آزادانه‌تر نظرات خود را بیان می‌کنند و به همین واسطه می‌توانند فردیت منحصر به فرد خود را نمایش بدهند. بنابراین افراد برای کارهای خود به محصولاتی احتیاج دارند که کارشان را راحت‌تر کند و باعث شود که در کار و زندگی خود انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند و ایده‌های خود را به راحتی نشان دهند. امروزه سبک کار آزادانه در بین افراد بسیار محبوب است. این سبک از کار به افراد این امکان را می‌دهد که در هر جایی که هستند و در هر زمانی بدون محدودیت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، اهداف خود را پیش ببرند. کمپانی‌های مختلف برای راحتی کار این افراد، هر روز محصولات جدیدی تولید می‌کنند یکی از این محصولات که به تازگی توسط سامسونگ تولید شده است پروژکتور فری استایل (The Freestyle) است.

چرا باید از فری استایل استفاده کنیم؟

فری استایل، تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها

فری استایل یک پروژکتور بسیار سبک و کاربردی است که به راحتی می‌توانید آن را به هر کجا که بخواهید حمل کنید. این پروژکتور به هیچ بست و نگه‌دارنده‌ اضافه‌ای احتیاج ندارد و برای هر زاویه‌ای که بخواهید می‌توانید آن ‌را تنظیم کنید و از کیفیت بسیار بالای آن استفاده کنید.

چولیونگ چو، یکی از طراحان فری استایل در رابطه با این محصول می‌گوید: «ما سعی کردیم این محصول فرمی داشته باشد که برای هر سبک و زاویه‌ای بتوان از آن استفاده کرد و در هر جایی که کاربران بخواهند قرار بگیرد».

برخلاف پروژکتورهای معمولی و جعبه‌ای، پایه همه کاره فری استایل امکان چرخش 180 درجه دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا ویدیوهای باکیفیت را در هر کجا که بخواهند مانند میز، کف، دیوار یا حتی سقف بدون نیاز به صفحه نمایش جداگانه نشان دهند.

فری استایل، تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها

این محصول همچنین از قابلیت تصحیح خودکار زاویه نمایش تصاویر و هم سطح کردن خودکار بهره می‌برد که صفحه نمایشی با نسبت 16:9 را در هر مکانی بدون مشکل نمایش می‌دهد. این پروژکتور قابلیت فوکوس خودکار دارد تا سطح شفافیت صفحه نمایش را حفظ کند و از هر گونه مشکل و ناراحتی در مشاهده جلوگیری کند. این عملکرد به کاربران کمک می کند تا از صفحه نمایش در مکان‌های مختلف استفاده کنند.

فری استایل فراتر از یک ابزار ساده نمایشی است و می‌تواند به محصولی برای ابراز شخصیت کاربرانش تبدیل شود. همانطور که جین یونگ یکی دیگر از طراحان این وسیله کاربردی اشاره می‌کند لوازم جانبی تنها ابزاری ساده نیستند و کاربران می‌توانند توسط این وسایل از طیف وسیعی از تجربیات لذت ببرند. این پروژکتور ظریف را حتی می‌توانید به پایه‌هایی نوری که در آن‌ها از سوکت‌های E26 استفاده شده است وصل کنید و آن‌ را برای استفاده از سقف آویزان کنید.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کاربران بتوانند کار با سبک‌های مختلفی از نور و صدا را تجربه کنند. فری‌ استایل مفاهیم بصری مختلفی را برای کاربر به نمایش می‌گذارد تا بتواند به آن‌ها فضایی جدید را ارائه دهد.

کاربران همچنین می‌توانند برای استفاده از این پروژکتور از درپوش لنز شفاف مخصوص فری استایل استفاده کنند تا تصاویر را با خلق نورپردازی‌ متفاوتی ببینند.

فری استایل، ساخته شده برای سلیقه‌های مختلف و استفاده‌های متنوع

فری استایل، تجربه‌ای متفاوت از نسل جدید پروژکتورها

فری استایل محصولی است که برای انواع سلیقه‌ها و افراد مختلف طراحی شده است و طیف رنگی وسیعی را شامل می‌شود. مینسون کنگ، یکی از طراحان فری استایل می‌گوید: «هدف ما این بود که محصولی بسازیم که با سبک زندگی و نیازهای افراد مختلف مطابقت داشته باشد».

روکش فری استایل از یک ماده لاستیکی نرم ساخته شده است تا هم از محصول مورد نظر محافظت کند و هم قابلیت استفاده راحت‌تری را برای کاربر فراهم کند. به گفته یکی دیگر از طراحان فری استایل کار با این محصول به مخاطبان یک بینش واقعی می‌دهد.

علاوه بر همه این‌ها، طراحی کلی فری استایل آن را به یک دستگاه همه کاره تبدیل کرده است که می تواند با سبک زندگی متنوع هر یک از کاربران خود مطابقت داشته باشد. به طور مثال کسانی که از کمپینگ لذت می‌برند، می‌توانند با خیال راحت و به راحتی دستگاه خود را در سفر با خود به همراه داشته باشند. این دسته از کاربران به لطف باتری‌های خارجی که از خروجی USB-PD و 50W/20V یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند، دیگر نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

کاربرانی که به دنبال استراحت هستند می توانند اتاق خود را به یک گالری با ویژگی صفحه نمایش محیط تبدیل کنند. و همچنین در مهمانی‌ها افراد می توانند از طیف حالت‌های نورپردازی پروژکتور استفاده کنند تا فضایی عالی ایجاد کنند.

با توجه به همه نکاتی که گفته شد چه برای کار و چه برای استفاده روزمره، فری استایل یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی است که می‌توانید تهیه کنید و با آن ورود به دنیایی جدید را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟