دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart
اخبار لوازم خانگی

عرضه دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart در هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart که کاملاً در هند تولید می شود در این کشور ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart که کاملاً در هند تولید می شود در این کشور رونمایی شده است. پنج مدل از سیستم های تهویه مطبوع چند منظوره جدید از برند Flipkart با قیمت 25999 روپییه (340 دلار) شروع می شود.

دستگاه تهویه هوا اینورتر کانورتیبل MarQ دارای مکانیزم خنک کننده با قابلیت تنظیم برای فراهم کردن حداکثر راحتی کاربران و بهره وری انرژی است. در رابطه با اندازه و سایز این پنج مدل موجود باید بدانید که وزن آن ها بین 0.8 تا 1.5 تن خواهد بود. همه مدل‌ ها از مبرد های سازگار با محیط زیست، فناوری کمپرسور اینورتر برای کاهش مصرف انرژی و فناوری Blue Fin برای محافظت بهتر از کویل و خنک‌ سازی کارآمد برخوردار شده است.

دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart

کوچکترین مدل دستگاه کانورتیبل Flipkart MarQ 4-in-1 قیمتی به اندازه 25999 روپییه (340 دلار) دارد در حالی که بزرگترین مدل با سایز 1.5 تن و رده بندی 5 ستاره قیمتی معادل  32999 روپییه (~ 431 دلار) دارد. در پی عرضه دستگاه تهویه هوا جدید Flipkart این کمپانی امیدوار است که به بازار نفوذ بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟