تحریم سامسونگ علیه روسیه
اخبار لوازم خانگی

تحریم سامسونگ علیه روسیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اوایل ماه مارش خبر تحریم سامسونگ علیه روسیه به صورت رسمی اعلام شد. این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اوایل ماه مارش خبر تحریم سامسونگ علیه روسیه به صورت رسمی اعلام شد. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: ما همچنان به نظارت فعال بر این وضعیت پیچیده ادامه می دهیم تا مراحل بعدی خود را تعیین کنیم.

بر اساس گزارش برخی از ارائه دهنده داده ها ،سامسونگ الکترونیکس با 30 درصد سهم بازار در سه ماهه چهارم سال 2021، در صدر جدول بازار گوشی های هوشمند روسیه است. این در حالیست که برند هایی همانند شیائومی از این بازار سهمی  23 درصدی و اپل  سهم 13 درصدی دارد.

تحریم سامسونگ علیه روسیه

برندهایی مانند اپل ، نایک و ایکیا فروش خود را متوقف کرده اند، از بازار روسیه فاصله گرفته اند یا تجارت خود را در روسیه متوقف کرده اند زیرا این کشور به دلیل تهاجم به اوکراین با تحریم ها و انتقاد های بین المللی تحت تاثیر قرار گرفته است.

در پی تحریم سامسونگ علیه روسیه ، این شرکت 6 میلیون دلار ، 1 میلیون دلار لوازم الکترونیکی مصرفی و همچنین کمک های داوطلبانه از بین برخی کارمندان را برای حمایت فعالانه از تلاش های بشردوستانه به پناهندگان اهدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟