تلویزیون سری Max ردمی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 100 اینچی سری Max ردمی به بازار چین معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 15 مارس 2022 شیائومی از سری جدید Redmi K50 که قرار است در 17 مارس عرضه شود، رونمایی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 15 مارس 2022 شیائومی از سری جدید Redmi K50 که قرار است در 17 مارس عرضه شود، رونمایی کرد علاوه بر این، در ادامه این رونمایی شاهد معرفی تلویزیون 100 اینچی سری Max ردمی به بازار چین بودیم.

به گفته لو ویبینگ، مدیر کل ردمی این غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای ارتقای سری تلویزیون های هوشمند Redmi Max در سراسر جهان است. این تلویزیون‌ های  جدید در کنار سری جدید Redmi K50 در بازار خانگی این برند نیز رونمایی خواهند شد. شیائومی به تازگی لپ‌تاپ‌ ها و تلویزیون‌ های جدیدی را معرفی کرده به طور مثال لپ‌تاپ‌ها و تلویزیون‌ هایی مانند RedmiBook Pro 2022 که دارای تراشه نسل دوازدهم اینتل هستند و یا مدل جدید تلویزیون هوشمند Redmi MAX که از “بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ” برخوردار شده اند.

 تلویزیون سری Max ردمی

 تیزر تلویزیون جدید سری Max ردمی رسما تأیید می کند که تلویزیون جدید MAX دارای یک پنل 100 اینچی عظیم بوده که این مدل  جانشین تلویزیون هوشمند 98 اینچی MAX ردمی خواهد بود که در سال 2020 عرضه شد. از آنجایی که تلویزیون 98 اینچی این سری با وضوح 4K عرضه شد  می‌ توانیم انتظار رزولوشن مشابه و یا بیشتر را نیز داشته باشیم.

گواهی بلوتوث SIG همچنین برخی اطلاعات دیگر مانند پشتیبانی از بلوتوث 5.0 فاش شده است همچنین می دانیم که از نرخ به روز رسانی 60 هرتزی پشتیبانی می کند. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد این تلویزیون سری جدید مکس ردمی داریم پس برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد تلویزیون هوشمند جدید باید منتظر عرضه رسمی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟