تلویزیون هوشمند 43 اینچی ریلمی با کیفیت Full HD
اخبار لوازم خانگی

آغاز فروش تلویزیون هوشمند 43 اینچی ریلمی با کیفیت Full HD

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی در مدت زمان کوتاهی توانست مجموعه خوبی از تلویزیون های هوشمند خود را ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی در مدت زمان کوتاهی توانست مجموعه خوبی از تلویزیون های هوشمند خود را در هند عرضه نماید. اکنون نیز پنج مدل تلویزیون در مجموعه خود دارد که قیمت آن ها از 13000 روپیه تا 49000 روپیه متغیر است و آنطور که مشخص است این شرکت اکنون قصد دارد تلویزیون دیگری را در هند به خط تولید خود اضافه کند. فروش تلویزیون هوشمند 43 اینچی ریلمی با کیفیت Full HD از ماه آوریل در بازار هند آغاز خواهد شد.

تلویزیون جدید ریلمی Realme Smart TV X Full HD (43 اینچ) نام خواهد داشت، برخی منابع گفتند که قرار است در 28 آوریل در هند عرضه شود، با این حال مشخص نیست که آیا این خبر صحت دارد یا خیر.

تلویزیون هوشمند 43 اینچی ریلمی با کیفیت Full HD

این کمپانی اولین تلویزیون خود را در سال 2020 راه اندازی کرد که آن تلویزیون هوشمند به سیستم عامل اندروید مجهز بود. بعد از آن نیز Android TV بر روی تلویزیون‌ های ریلمی  اجرا می‌ شدند اما نسخه نرم‌ افزاری برای تلویزیون های هوشمند 4K ریلمی که در اندازه‌ های 43 و 50 اینچی عرضه می‌شود، ارتقا یافت. نسخه های جدید این تلویزیون ها از اندروید 9 برخوردارند و از ویژگی هایی مانند Dolby Vision، Dolby Atmos و دستیار صوتی Google Assistant داخلی پشتیبانی می کند.

مشخصات کلیدی تلویزیون هوشمند 43 اینچی ریلمی با کیفیت Full HD مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که فریمی نازک، بلندگو های استریو احتمالاً با پشتیبانی از Dolby Atmos، پنل با فناوری Dolby Vision و سیستم عامل جدید اندروید عرضه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟