معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما + قیمت و مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما به شما کمک می کند تا قبل از خرید یخچال ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما به شما کمک می کند تا قبل از خرید یخچال فریزر مورد نظر با این محصول به صورت کامل آشنا شوید. همیشه خرید از یک برند معتبر به ما اطمینان خاطر می دهد به همین دلیل افراد زیادی تمایل به یخچال فریزر پاکشوما دارند.

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما

مشخصات یخچال چهار درب پاکشوما

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما

برای معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما باید شما را با مشخصات ظاهری و فنی ایخچال ساید بای ساید پاکشوما آشنا کنیم.

یخچال ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 یکی از محصولات با کیفیت از این برند ایرانی بوده که در لیست بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی قرار می گیرد. این یخچال با ظرفیتی معادل 34 فوت بالای این محصول کمک می کند تا خانواده های پر جمعیت تمامی مواد غذایی خود را بدون هیچ مشکلی داخل یخچال خود بگذارند. البته ظرفیت کلی این یخچال 670 لیتر است پس قبل از خرید حتما توجه داشته باشید که این ابعاد برای آشپزخانه شما مناسب است یا خیر.

خرید این محصول نیز برای جهیزیه می تواند مناسب باشد زیرا طراحی ساده این یخچال ساید پاکشوما به همراه چهار درب باعث شده تا به آشپزخانه ظاهری شیک ببخشد.  همچنین از آنجایی که اکثر عروس خانم ها به دنبال دکوراسیون های مدرن برای خانه جدید خود هستند، رنگ سیلور و طراحی شیک این یخچال مناسب سلیقه آنها قرار می گیرد.

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما

اگر دو درب بالای این یخچال فریزر را باز کنید شاهد بخش یخچال خواهیم بود، دو درب یخچال در دو جهت مختلف یکدیگر باز خواهد شد، یکی از درب ها به سمت راست و دیگری به سمت چپ باز می شود. در فضای داخلی آن نیز سه طبقه از جنس شیشه قرار گرفته است که ابعاد عریض و پهن آن کمک می کند تا همه مواد غذایی و خوراکی هایتان در طبقات جای بگیرد همچنین برای بطری ها و نوشیدنی هایتان می توانید از طبقات داخل درب یخچال استفاده کنید. کف یخچال نیز به دو کشو مجهز شده تا سبزیجات و میوه ها را در آنجا قرار دهید. با نگاه کلی متوجه می شوید که یخچال این یخچال فریزر پاکشوما می تواند فضای کافی را در اختیارتان قرار دهد.

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما

در بخش پایینی این یخچال فریزر چهار درب پاکشوما فریزر قرار گرفته است. همانند یخچال این بخش نیز دو درب دارد که یکی از درب ها به سمت راست و دیگری به سمت مخالف باز می شود. در فریزر نیز شاهد دو کشو هستیم تا مواد غذایی را برای منجمد کردن در آن فضا قرار دهید.

معرفی یخچال فریزر چهار درب پاکشوما

شما می توانید با قیمت 21 میلیون و 288 هزار تومان از نمایندگی های پاکشوما خریداری کنید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S
مشخصات  کلی
نوع یخچال فریزریخچال ساید بای ساید چهار درب
میزان مصرف انرژیA++
گنجایش کل530 لیتر
گنجایش یخچال327 لیتر
گنجایش فریزر140 لیتر
تعداد طبقات یخچال3 طبقه
تعداد طبقات فریزر2 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال5 طبقه
تعداد کشو یخچال2 کشو
تعداد کشو فریزر2کشو
سیستم گردش هوای چندگانهدارد
سیستم تازه نگه داشتن میوه و سبزیجاتدارد
سیستم انجماد سریع فریزردارد
سیستم خنک کننده سریع یخچالدارد
سیستم اکونومی برای مسافرتدارد
سیستم کنترل هوشمنددارد
سیستم روشناییدارد، ال ای دی کم مصرف
کنترل پنلدارد
نوع کنترل پنللمسی ال ای دی
سیستم ضد برفکدارد
نوع سیستم ضد برفکنوفراست
سیستم عیب یاب هوشمنددارد
آب سردکندارد
یخ ساز دستیدارد
میزان صدا45 دسی بل
وزن97 کیلوگرم
قفل کودکدارد
ابعاد655*830*1820

خدمات پس از فروش یخچال پاکشوما

خدمات پس از فروش پاکشوما

زمانی که از نمایندگی های رسمی محصولات پاکشوما را خریداری می کنید از ضمانت و خدمات پس از فروش پاک سرویس برخوردار خواهید شد. خدمات پس از فروش یخچال پاکشوما شامل نصب و آموزش استفاده از دستگاه، تعمیرات، سرویس دوره ای و گارانتی می شود.

برای ارتباط با خدمات پاک سرویس می توانید با شماره 1608-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟