اخبار لوازم خانگی

پیش بینی قیمت لوازم خانگی در نیمه اول سال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر پازوکی در رابطه با پیش بینی قیمت لوازم خانگی در نیمه اول سال گفت: پیش بینی می ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر پازوکی در رابطه با پیش بینی قیمت لوازم خانگی در نیمه اول سال گفت: پیش بینی می شود قیمت لوازم خانگی در سال ۱۴۰۱ با شیب تورم و نرخ ارز حرکت کند اما بازار در رکود است و در صورت افزایش قیمت ، مصرف کننده توان خرید نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: بازار لوازم خانگی کشش افزایش قیمت را ندارد و تولیدکنندگان باید با افزایش تولید هزینه های خود را کاهش دهند.

وی افزود: اگر دولت شرایط تامین مواد اولیه با قیمت ثابت را برای تولیدکنندگان فراهم کند تعادل بازار لوازم خانگی و در نتیجه ثبات قیمت‌ها را خواهیم داشت.

    چندی پیش رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگیگلایه داشتند.

    امسال هم به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و تولیدکنندگان داخلی باید سعی بر ارتقای کیفی محصولات از طریف بهره گیری از دانش روز و شرکت های دانش بنیان داشته باشند.

    به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی، خوشبختانه ظرفیت های خوبی در حوزه بهره گیری از دانش فنی جدید در حوزه تولید لوازم خانگی در کشور وجود دارد که بکارگیری از آنها اهداف رونق تولید، ثبات قیمت و ارتقای کیفیت محصول محقق خواهد شد. /باشگاه خبرنگاران

    انتهای پیام/

    نظر شما چیست؟